duminică, 5 iulie 2009

Un blog pe saptamana


M-am gandit sa fac o rubrica noua din moment ce in seara asta ma simt oarecum bine..hmm..o fi de la pastile:-?? Multa energie..timp prea putin.

Asa, ideea e simpla: avand in vedere ca zilnic deescopar fara sa vreau, sau intentionat, anumite bloguri, interesant mi s-ar parea sa incerc sa listez ocazional blogurile care mi-au atras atentia, m-au incantat, mi s-au parut utile, mi-au placut din senin.

O invit si pe Valentina sa faca acelasi lucru...daca are timp.

Printre bloguri se vor numara evident si bloguri de persoane cunoscute de noi(daca noi intre noi nu ne facem reclama, atunci cine? Fizz nu mai poate...acu se numeste altfel si el saracu).

Nu stiu cat de informative vor fi posturile/blogurile propuse, cert e ca eu am ramas cu ceva din ele...poate si voi veti ramane cu acel ceva sau cu altceva..depinde de situatie.

Vai, cat pot vorbi fara sa spun mai nimic :) Ma uimesc si pe mine.

Niciun comentariu: