luni, 16 iulie 2012

Concurs Leda 16 iulie- 16 august

Ce puteti castiga:
  1. SACRIFICIUL, Cartea a doua din seria EVE, de ANNA CAREY, 
  2.  VRĂJITOR ŞI VRĂJITOARE, volumul 1 din seria omonimă de JAMES PATTERSON şi Gabrielle Charbonnet 
  3. EXPERIMENTUL ANGEL, volumul 1 din seria MAXIMUM RIDE de JAMES PATTERSON
  4.  DESTINUL VRACIULUI, volumul al VIII-lea din Cronicile Wardstone de Joseph Delaney
  5. UNEORI, SUB CLAR DE LUNĂ, Cartea a doua din seria Nu plânge sub clar de lună de HEATHER DAVIS 
  6. ADEVĂR SAU PROVOCARE, volumul 2 din seria Jocul minciunii de SARA SHEPARD 
  7. CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher,
  8. EVERNIGHT, volumul 1 din seria omonimă de Claudia Gray
  9. FANTOMA (Jurnalele Vampirilor: Vanatorii, vol. 1)
  10. Cercul Secret Vol. 4: Despartirea - L.J. Smith
Regulile sunt simple:
1. Spuneti ce carte doriti (aveti voie sa alegeti o singura carte);
2. Lasati o adresa de mail.

Pe 16 august fac 10 liste (in functie de ce carte ati ales) si trag la sorti castigatorii (cu ajutorul random.org).

68 de comentarii:

natașa spunea...

Sa inteleg ca trebuie sa ma inscriu maine? :) Azi este 15. Oricum ... ma inscriu de azi iar daca nu se pune comentariul dau si maine unul. ;)

Vreau sa ma inscriu pentru Spulbera-ma!
ancuta_serban11@yahoo.com

Oana H. spunea...

Vrajitor si Vrajitoare de James Patterson

hdc_oana93@yahoo.com

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Addicted to kryptonite spunea...

hei, hei. Wow, multe cărţi sunt puse la bătaie.

1. UNEORI, SUB CLAR DE LUNĂ de HEATHER DAVIS
2. allexxutza_dragutza@yahoo.com

testing spunea...

Salut. Eu mi-as dori CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher, iar adresa mea de email este mecyannis@yahoo.ro. Te pup

Anonim spunea...

Carte:Destinul Vraciului.
E-mail mika_ella_th@yahoo.com.

KittygoesFoxy spunea...

E-mail: stephenie_cool2011@yahoo.com
Mi-as dori cartea "Uneori sub clar de luna".

Deathnote spunea...

Lemme just break the ice, then :))

Imi doresc 'Vrajitor si vrajitoare'.
E-mail: kat.tun.ro@gmail.com

Fain concurs :D

Ila spunea...

FANTOMA (Jurnalele Vampirilor: Vanatorii, vol. 1)
costinmiruna@yahoo.com

Unknown spunea...

CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher
edil_fawn@yahoo.com

Cipryan spunea...

Aleg Jurnalele Vampirilor - Fantoma
cipry_65[at]yahoo[dot]com

Alexandra Ioana spunea...

imi doresc cartea maximum ride-experimentul angel de james patterson.

Cristina M. spunea...

Imi doresc CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher

Mail: cristina_cool01@yahoo.com

Alexandra spunea...

Nume: Lazar Alexandra Diana
Email: dydy_alexia@yahoo.com
Imi doresc cartea "FANTOMA" (Jurnalele Vampirilor: Vanatorii, vol. 1) de J.L. Smith

Multumesc!

Alexandra - Eleonora spunea...

Cartea pe care mi-o doresc este FANTOMA (Jurnalele Vampirilor: Vanatorii, vol. 1)


andra10e@yahoo.com

giorgiana spunea...

as dori Fantoma-jurnalele vampirilor
mail giorgianaturcu@yahoo.com

Andreea-Cristina spunea...

As dori cartea ''CELE TREISPREZECE MOTIVE'' de Jay Asher.
Email: andreea_cristinaa@yahoo.com

Deathnote spunea...

Doresc 'CELE TREISPREZECE MOTIVE'

E-mail: larisajianu@rocketmail.com

Cristinna spunea...

Evernight, Claudia Gray.
E-mail:cristinacristinuzza.2010@yahoo.com

Cindy spunea...

Particip pentru Eve 2
look_alexandra[at]yahoo[dot]com

Bivolaru George-Cristian spunea...

EXPERIMENTUL ANGEL, volumul 1 din seria MAXIMUM RIDE de JAMES PATTERSON

bivolarugeorge@yahoo.com

Unknown spunea...

Cartea: Evernight
Adresa de email: catelusa_flafy@yahoo.com

Marian spunea...

Carte: Destinul Vraciului
E-mail: partyparty67@yahoo.com

Simina spunea...

1. Uneori sub Clar de luna
2. zipysmadness@gmail.com

Anca spunea...

Vreau si eu sa particip la acest concurs daca se poate:)
cartea : CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher
email: popescu_alina4@yahoo.com

Leuricel spunea...

Cercul Secret Vol. 4: Despartirea - L.J. Smith
e-mail : ellyvally20@yahoo.com
Multumesc :)

irina spunea...

As dori sa castig cartea Vrajitor si Vrajitoare, multumesc.

CiocOlatAaaX spunea...

FANTOMA (Jurnalele Vampirilor: Vanatorii, vol. 1)

just_me_lonely_angel@yahoo.com

Ila spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Vreau cartea "Spulbera-ma",iar adresa mea de mail este toderoiuandreea@yahoo.com

Crina spunea...

Cartea "Spulbera-ma" nu e in lista celor enumerate ca premiu. Te rog sa iti alegi alta carte. Multumesc.

Geni L spunea...

Buna, eu vreau sa ma inscriu pentru cartea - Cele treisprezece motive de Jay Asher.
Email: genildr@gmail.com

Multumim mult pentru concurs

Larisa spunea...

Adevar sau provocare
larisa.motora@yahoo.com

Unknown spunea...

Carte: Vrajitor si Vrajitoare
ale_dul_ucker@yahoo.com

Adina spunea...

1.cartea pe care mi-o doresc este CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher
2.E-mail;cozma_adina_cristina@yahoo.com

Adina spunea...

1.cartea pe care mi-o doresc este CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher
2.cozma_adina_cristina@yahoo.com

Annaa spunea...

Carte:Eve vol 2
Email:oana2602@yahoo.com

Annaa spunea...

Carte:Despartirea vol 4:Cercul Secret-L.J.SMITH
Email:dilaurentisalison98@yahoo.com

Annaa spunea...

Cartea:Cercul Secret Vol. 4: Despartirea - L.J. Smith
Email:dilaurentisalison98@yahoo.com

monika.love96 spunea...

Vreau: Cercul Secret Vol. 4: Despartirea - L.J. Smith

monica_rebela28@yahoo.com

Anonim spunea...

CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher


crisa_itgirl@yahoo.com

Anonim spunea...

CELE TREISPREZECE MOTIVE

crisa_itgirl@yahoo.com

andrei spunea...

salutari!

EXPERIMENTUL ANGEL, volumul 1 din seria MAXIMUM RIDE de JAMES PATTERSON

andreycornea@yahoo.com

Michikit spunea...

Oh, foarte multe titluri. Sper ca e in regula, as vrea sa ma inscriu si eu pentru cartea Sacrificiul de Anna Carey, iar adresa mea de mail este: kaguya2000[at]gmail[dot]com. Multumim. (^_^)

Stonemaster spunea...

As vrea sa particip pentru cartea Adevar sau Provocare de Sara Shepard.
Adresa de mail este: ston3_b@yahoo(.)com

Diana spunea...

Evernight
Dan Daiana

Simona spunea...

Doresc sa ma inscriu pentru:
SACRIFICIUL, Cartea a doua din seria EVE, de ANNA CAREY

adresa de mail: pixiie_dust(at)yahoo(dot)com

Succes tuturor!!

Unknown spunea...

particip pentru despartirea(cercul secret4)
adresa email:bia_biby29@yahoo.com

taki spunea...

carte:Evernight de Claudia Gray
lili.koky@yahoo.com

taki spunea...

carte:Evernight de Claudia Gray
lili.koky@yahoo.com

andrei spunea...

EXPERIMENTUL ANGEL, volumul 1 din seria MAXIMUM RIDE de JAMES PATTERSON

andreycornea@yahoo.com

Adina spunea...

CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher
cozma_adina_cristina@yahoo.com

Adina spunea...

CELE TREISPREZECE MOTIVE de Jay Asher
cozma_adina_cristina@yahoo.com

Annaa spunea...

Cercul Secret Vol. 4: Despartirea - L.J. Smith
Email:dilaurentisalison98@yahoo.com

taki spunea...

carte:Evernight
lili.koky@yahoo.com

Simona spunea...

As dori cartea Maximum Ride - Experimentul Angel de James Patterson.

pixiie_dust(at)yahoo(dot)com

Super toate cartile! Multumim pentru concurs si succes tuturor!!

Unknown spunea...

EXPERIMENTUL ANGEL, volumul 1 din seria MAXIMUM RIDE de JAMES PATTERSON

ale_dul_ucker@yahoo.com

Unknown spunea...

EXPERIMENTUL ANGEL, volumul 1 din seria MAXIMUM RIDE de JAMES PATTERSON

ale_dul_ucker@yahoo.com

Cristina Criss spunea...

Adevar sau provocare de Sara Shepard
just_maria_cristina @yahoo.com

Unknown spunea...

SACRIFICIUL, Cartea a doua din seria EVE, de ANNA CAREY ,am citit prima carte si am ramas impresionata ,iubesc editura Leda care ne da carti atat de frumoase !

Unknown spunea...

SACRIFICIUL, Cartea a doua din seria EVE, de ANNA CAREY ,am citit prima carte si am ramas impresionata ,iubesc editura Leda care ne da carti atat de frumoase !

Unknown spunea...

Am vazut seriale si am citit primele 3 vol. din romanele Cercul Secret sunt fantastice si vreau sa citesc Vol. 4: Despartirea - L.J. Smith .

Adina spunea...

azi este 16,ar trebui sa alegi castigatorul,dar mie nu mi-ai aprobat comentariul si l-am trimis de 2-3 ori.

Unknown spunea...

Cercul secret l.j.smith
anastacie93@yahoo.com

Unknown spunea...

despartirea-cercul secret l.j.smith
anastacie93@yahoo.com

Nutzi spunea...

Carte: UNEORI, SUB CLAR DE LUNĂ
E-mail: reghi_0109@yahoo.com

Nutzi spunea...

Carte: Uneori, sub clar de luna
E-mail: reghi_0109@yahoo.com

Alexandra Ioana spunea...

emailul meu este:alexandra_ingerashuthau@yahoo.com...imi cer scuze,am uitat sa mi scriu emailul.