marți, 14 iulie 2009

Tara mea inventata

Trebuie sa fur ideea Crinei. Bineinteles ca nu am de gand s-o fur in totalitate, nu am rabdarea necesara sa scriu in fiecare saptamana despre un blog... Dar sunt multe bloguri pe care le citesc cu placere. Primul blog pe care il deschid cand vreau sa citesc un blog, este blog-ul Dianei. Tara mea inventata este un blog plin de exceptionale recenzii de carte si diverse recomandari – majoritatea din zona literaturii. Il citesc cu placere pentru ca e scris bine, cartile sunt analizate cu un ochi atent si din fiecare rand se vede cititorul pasionat si fidel unei literaturi de calitate. Merita sa aruncati un ochi in tara inventata de Diana. LINK AICI.


Pentru ca am vorbit de Diana mi s-a facut dor de mare...


Un comentariu:

Diana B. spunea...

Uau..multumesc. M-ai lasat un pic far' de cuvinte...:)