duminică, 5 iulie 2009

Primul blog- evident TVBLOG


http://www.tvblog.ro/ aici il gasiti.

Problema majora a fost instalarea cablului tv. De atunci am inceput sa urmaresc primele seriale. Evident ca habar n-am care a fost primul serial urmarit, da cert e ca o impresie puternica mi-a lasat "Buffy" . Cand am crescut mai mare si netul mi-a permis-o, am reusit sa revad toate cele 7 sezoane intr-o saptamana si ceva. A fost mirific.

Cum pofta de seriale e mare, normal ca nu m-am limitat la un serial. Au urmat Xena, Hercule, Tanarul Hercule, Povestiri din cripta, Zona crepusculara(traiasca Protv-ul), Charmed, Alias, Friends, Seinfield, Beverly Hills 90210, E.R, Sex and the City, Stargate SG-1 (cat de mult mi-a placut la vremea lui si filmul), Dosarele X, etc.

Din primul an de facultate am inceput sa cad in patima serialelor ce nu au aparut la noi. Sa vezi atunci nebunie; am dat de Grey’s Anatomy, de care m-am indragostit pe loc; de Battlestar Galactica, de care am ramas fascinata (mi-am lasat ultimele 10 episoade din sezon special pentru vacanta); de Desperate Housewives, care mi-a placut din start; de Lost, pe care l-am abandonat dupa 2 sezoane (sper sa-mi fac putin curaj sa-l reiau, asta dupa ce se termina de tot); de Supernatural, peste care am dat dintr-o prostie...desi acum e printre preferatele mele.

Mai tarziu am dat peste: Heroes, serial ce m-a dezamagit sezonu asta f mult; Moonlight- tot intamplator a cazut in calculatorul meu; Gossip Girl- citisem prima carte si asteptam cu nerabdare serialul; The 4400- pe care l-am vizionat in cateva zile ( asa de mult mi-a placut); Californication- ramasesem cu o dorinta de a vedea un serial cat de cat scandalos( traiasca HBO)si asta a picat la fix; etc( sunt multe...dar pe astea amintite le-am vazut in intregime).

Tvblogul l-am descoperit anul trecut, in cautarea mea de stiri despre True Blood. Eram f entuziasmata ca seria de romane va fi ecranizata de domnul Ball, despre care auzisem numai cuvinte de lauda. DIn link in link am dat peste blog si nu am putut rezista tentatiei de a reveni in fiecare zi de atunci. Nu stiu cat timp a trecut dar cert e ca la un moment dat mi-am dorit f mult sa scriu si eu despre Private Practice asa ca am scris un text si l-am trimis. Mare mi-a fost uimirea cand am deschis pagina a 2a zi si l-am gasit postat. Editorii sunt f ok, nu au pretentii exagerate, cei care comenteaza sunt in mare oameni inteligenti, capabili sa-si sustina o parere, sa o argumenteze si sa faca glume cand e cazul.

Prin Tvblog am descoperit seriale pe care in mod sigur nu le-as fi descoperit singura sau poate nu le-as fi acordat atentie. Dintre acestea sunt: Fringe (cel mai bun serial aparut anul trecut in opinia mea) , Dead Like Me(si aici am lasat sezonul 2 material de vacantza), 90210 ( serial ok de adolescenti), Being Human ( ce pot face un vampir, un varcolac si o fantoma..nu, nu acel lucru:)), The Legend of the Seeker( pentru cei care nu au citit cartea e ok), The Lost Room ( acolo m-am indragostit de Peter Krause). Probabil am omis un serial - doua importante, insa pot reveni cu modificare asa ca nu e panica.


Pe tvblog gasiti articole, recenzii, topuri, cifre de audienta ale serialelor, concursuri...si lista poate continua. Ce imi place e ca se poate comenta privind serialul urmarit (in cazul meu majoritatea comentariilor sunt evident la True Blood..."traiasca" Eric) asa ca e f interesant sa vezi ce parere au si ceilalti despre episod, poate nu numai tie ti s-a parut ca Eric isi facea shuvite:))


In concluzie: recomand tvblog cu multa caldura si sper sa gasiti acolo serialul care va place.

Un comentariu:

Costin M spunea...

Am lucrat si eu ca editor pentru TVblog la inceput de tot, cand era in scutece. :) in legatura cu heroes, cred ca si-a dezamagit toti fanii. cat despre true blood, incerc sa fac recenzii la fiecare episod, e cel mai bun serial al momentului, deja sunt la cartea a 5-a :))