duminică, 26 iulie 2009

Blogul saptamanii- DaDaMoDa

Il urmaresc de cand a aparut, Dada (Andreea Inankur) fiind o tipa foarte ok, deschisa, creativa, care raspunde la mailuri in caz ca aveti o nedumerire sau intrebare legata de moda. E un site foarte util atunci cand intri in pana de idei vestimentare si ne informeaza cu privire la ultimele aparitii in materie de moda.
Mai nou, pe site exista sectiunea "Look-ul Zilei", in fiecare zi fiind "laudata"si apreciata tinuta unei persoane de pe strada, de la un eveniment, de oriunde. Cum moda se naste in strada, de ce sa nu ne insipram din tinutele altora?

Printre articolele de pe site puteti gasi si informatii despre: designeri romani, fashion icons, fashion movies, reviste si fotomodele, stil de blogger, stil de vedeta si street fashion.

Mai nou Dada a colaborat la partea de stilizare cu cateva vedete autohtone si s-a implicat in jurizarea unui concurs desfasurat de revista " Pe tocuri". Blogosfera da verdictul: Se Poarta Rochie!

Eu nu prea sunt adepta rochiilor, insa cand ocazia o cere ma conformez si imbrac o rochie. Cu pantofii mai am oaresce probleme. Cu ocazia campaniei mi-am propus sa-mi achizitionez din ce in ce mai des rochii, chiar daca ocazia nu o cere. Poate e un semn ca am inceput sa ma maturizez...neahhh.


Si ca sa revenim la subiect: vizitati DaDaModa.info si reveniti cu pareri. Totutsi mi-e imposibil sa cred ca nu il stiati deja.

Niciun comentariu: