miercuri, 10 noiembrie 2010

INCHEIAT!!!Concurs: Jurnalele Vampirilor si Fortele Raului Absolut (Incheiat)

In aceasta saptamana am placerea sa va anunt prima sponzorizare a blogului si primul concurs organizat cu aceasta ocazie.

V-am tot vorbit de volumele de fantasy publicate la editura LEDA , iar acum a sosit momentul sa va fac o mica bucurie si sa va ofer ocazia sa castigati una din cele doua carti puse la bataie.

Premiile sunt (click pe titlu pentru directionare catre blogul Leda):

Jurnalele Vampirilor de L. J. Smith – ÎNTOARCEREA: CĂDEREA NOPȚII.
FORŢELE RĂULUI ABSOLUT de Kelley Armstrong

Am facut si doua reguli mari si late, pentru a nu pune pe nimeni in mare dificultate:

1. Aveti voie un singur comentariu in care sa-mi spuneti de ce va doriti cartea respectiva (da, trebuie sa precizati, in caz ca veti castiga, ce carte doriti sa primiti);

2. Lasati o adresa de mail pentru a comunica in caz de veti castiga.

Concursul dureaza de astazi 9 noiembrie pana pe 21 noiembrie (fix cu o zi inainte sa se termine si Gaudeamusul).
Un premiu il voi acorda in functie de cat de mult mi-a placut un comentariu (da, imi place sa fiu subiectiva), respectivul primind cartea pentru care a optat.
Cel de-al doilea premiu (cartea ramasa) va fi desemnata prin tragere la sorti, asa ca daca va stiti norocosi bafta voua.

Acordarea premiilor se face fie prin predare personala daca sunteti din Bucuresti (adica ne vedem si va dau cartea), iar pentru cei din provincie voi trimite coletul prin posta.
Daca nu raspundeti la mail pe durata a 3 zile, voi alege alt castigator.

Toate acestea fiind spuse va urez multa bafta si va invit sa participati.

p.s: Multumim TvBlog.ro pentru ajutor.

50 de comentarii:

Andrei Duda spunea...

As vrea sa castig Jurnalele Vampirilor pentru ca ma uit la serial si as vrea sa vad lucrurile si din alta perspectiva ( pls alege-ma pe mine:D). (andreiduda@ymail.com)

Alexandra - Eleonora spunea...

De ce imi doresc sa castig Jurnalele Vampirilor? Simplu. Pentru ca am citit primele volume , pentru ca in fiecare seara cand vin obosita acasa imi place sa ma destind si cu altceva decat Arendt sau Weber , pentru ca ador povestea si relatia Stefan- Elena - Damon ( dada..cea din carte , nu neaparat cea din film! ) , pentru ca , pe deasupra , ador si filmul , pentru ca sunt fata draguta si inteligenta si pentru ca merit ! ( iar daca nu tot fac eu rost de ea cumva.. sâc sâc! )

andra10e@yahoo.com

AnnA spunea...

Mi-ar placea sa fiu castigatoarea vol 3 din Fortele raului absolut , pentru ca :
1, Kelly e una dintre scriitoarele mele favorite ( modelul dupa care ma ghidez atunci cand sciu ( da , ai citit bine , scriu ,,,,) Si o maestra in ceea ce priveste urban - fantasy'ul ,
2. Am asteptat destul de mult sa apara si in romania ( seria aceasta) Am citit primele doua vol in engleza :P
3: Am depasit numarul de carti pe care mi le cumpara mama , pe luna ( 10) < ( citesc repede)
4 ; mi-as dori sa am in biblioteca inca un titlu semnat leda :D

Anna ( mihalache.anna@yahoo.com )

Anonim spunea...

As dorii aceasta carte deoarece imi place foarte mult sa citesc, avand in vedere faptul ca apreciez foarte mult serialul ,si consider ca este esential sa am in posesia mea macar una dintre aceste carti.Serialul este frumos, interesant,si cred ca si cartea macar in egala msaura are aceste merite si nu ar fi deloc o pierdere de timp daca as avea prilejul de a o putea citi.Va Multumesc.Adresa mea este (andulika_guapo@yahoo.com)

ama88 spunea...

as vrea sa castig prima carte a seriei...imi place foarte mult serialul insa prefer cartile filmelor deoarece imi place sa creez propria versiune a intamplarilor si personajelor...(asamarisa@yahoo.com)

missyV spunea...

hmm este o intrebare usoara am citit primele 2 volume si pur si simplu aceasta este probabil una din putinele carti care absolut te fascineaza de la prima pg pana la safarsit . este povestea perfecta deoarece are actiune,comedie...dragoste.te introduce intro lume fictiva ...minunata din care cu greu revi la realitate practic am citit primele 2 volume pe nerasuflate deoarece nu imi doream ca magia sa se termine asa de repede

K3krops spunea...

As vrea sa castig Jurnalele Vampirilor deoarece sora mea este o fana infocata a acestor volume dar si a filmului. Mi-ar placea sa ii fac cadou acest volum deoarece este ziua eibi pe 13 noiembrie si cred ca s-ar bucura foarte mult sa aiba si acest volum in biblioteca. cosminutz2006@yahoo.com

Andreea Prus spunea...

As vrea sa castig Revelatia, volumul 2 din seria Fortele Raului Absolut deorece am citit prima carte primita chiar de ziua mea de la cei mai buni prieteni si mi-a placut enorm. Cu fiecare pagina deveneam mai atrasa de lumea aceea intunecata, cu fantome, necromanti, varcolaci, vrajitori si semi-demoni si nici nu am realizat cand am dat ultima pagina si scria "Sfarsit". Fiindca am citit-o noaptea lumea cartii devenea si mai realista, mai fabuloasa. Sfarsitul m-a lasat insetata de mai mult(nu sange fratilor!). Mi-am imaginat o multime de continuari, una mai stranie ca cealalta si mi-as dori sa cunosc adevarata continuare, cea a autoarei la care cu siguranta nu m-as fi gandit niciodata. Cred ca Revelatia va fi cel putin la fel de buna ca Invocarea si sunt sigura va imi va depasi asteptarile.
Coperta este absolut superba, chiar mai frumoasa decat prima si ma bucur ca editura a ales aceasta culoare pentru piatra pandantivului. Am mai citit carti de Kelley Armstrong si pot sa zic ca imi place foarte mult cum scrie si mi-ar placea sa ii citesc cartile in continuare.

Id: simple.touches33@yahoo.com

denisa1999 spunea...

In sfarsit un concurs pentru o deosebita carte. Nu imi doresc sa castig cartea, imi doresc sa postez un mesaj si anume acel mesaj: 'Cititi carti cu orice tematica, dar cititi!' Filmul e deosebit, personajele alese, iar incurcaturile asemenea! Din orice carte sau film ai de invatat: aici 'verbina impiedica muscatura de vampir'. ori 'muscatura unui vircolac poate fi letala unui vampir'. Descoperiti tainele vampirilor prin aceste carti!denisa1999@gmail.com

Beibiii' love spunea...

Trebuie sa te urmarim? Nu de alta dar nu merge :( imi da eroare chiar nu stiu de ce

Crina spunea...

nope, nu trebuie sa ma urmaresti :)

Beibiii' love spunea...

Hello!
First.. as vrea sa iti spun ca ador Jurnalele Vampirior.. atat serialul cat si cartile sunt o oaza de relaxare pentru mine, sunt in lumea mea atunci cand citesc, sunt un mic soarece de biblioteca ce devoreaza o carte pagina cu pagina, rand cu rand, fraza cu fraza, cuvant cu cuvant… aceste 638 de pagini ale cartii ma vor invita in lumea lor, acolo unde pot sa imi imaginez personajele, actiunile, las totul pe placul mintii mele.. something like Alice in Wonderland ! Cred ca sti si tu cum e sa numai poti sa lasi o carte din mana.. uiti de mancat, internet, televizor, somn, totul in jurul tau se opreste, timpul sta in loc, imaginatia ia amploare, personajele prind viata, actiunile prind sens si uite asa cand te uiti la ceas nici nu sti cum a trecut timpul !
Il ador pe acel Stefan distant si misterios dar sunt atrasa de Damon cel sexy si periculos. {Geez i’m drooling}
Iubesc sa intru in lumea vampirilor, varcolacilor, vrajitoarelor si nu in ultimul rand a iubirii. They say love sucks.. but I don't think that...
Alt motiv pentru care mi-as dori cartea?... Well soarta/destinul a contemplat, profetiile s-au adeverit si ziua mea este pe 23 noiembrie.. aproape de terminarea concursului tau ! Si de ce nu.. cadoul inaintat de Craciun ! Tu vei fi micul meu Mos Craciun, mai personalizat ce-i drept…
Sa iti spun ca mi-am comandat si eu cartea.. sosise ieri dar i-am daruit-o unei prietene de Mihail si Gavril.. soo chiar mi-o doresc !

That’s it :)
Hope you like it !

Hugs and kisses!

My mail: your_funky_princess@yahoo.com

Mari spunea...

Buna numele meu este Mary nu are rost sa precizez cat de indragostita sunt de serialul acesta si sincer n am citit cartile dar mi as dori f mult.Consider ca anumite carti citindu le te fac sa te maturizezi ,te fac sa te intrebi despre lucruri esenteale vietii si pune in balanta binele si raul.In functie de personajul care te reprezinta intr o carte poti uneori sa ti constriesti fundamentul propriei personalitati.Consider ca in povestea aceasta poti sa gasesti adevarate povesti de viata care pot sa impresioneze pana si pe cel mai insesibil pesimist.(lyqrycy2007@yahoo.com)

pedrosinho spunea...

As vrea sa castig Jurnalele Vampirilor pentru ca eu sunt un vampir si sunt doar la inceput si vrau sa invat unele lucruri despre viata celor cu colti si sa am si eu cu ce sa-mi ocup timpul ziua cand nu pot iesi afara deoarece eu inca nu am inel:(


sylar_with_sepsy_ass@yahoo.com

Crina spunea...

seriously?

Naaaty spunea...

Imi doresc sa castig enorm de mult aceasta carte deoarece sunt un mic soricel de biblioteca si vreau ca aceasta carte sa fie urmatoarea pe care s-o rontai, adica s-o citesc.

Iti dai seama ca glumesc acum. Ca sa fiu serioasa, imi doresc sa castig aceasta carte deoarece Kelley Armstrong a devenit scriitoarea mea preferata dupa ce am citit "Luna plina". Si ca sa nu mai lungesc atata, ca sunt sigura ca te-ai plictisit deja, vreau cartea si sper sa ma alegi.

Daca ma alegi (aici incepe santajul), in momentul in care o sa scriu prima carte (nu mai e mult pana atunci), tot SF, o sa iti dau una, cu autograf.

:D

( natalia_166@yahoo.com )

Unknown spunea...

hmm , pe scurt pentru ca am o prietena care e innebunita dupa serial , si ar fi frumos sa ii ofer drept cadou si volumul 5 , ca sa isi completeze colectia




id : upgrader2007@yahoo.com

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
rocsy spunea...

Buna!
Incep prin a spune ce carte imi doresc si apoi motivele alegeri mele.
Mi-as dori nespus de mult sa castig "Jurnalele Vampirilor", am deja primele 4 volume. (Btw, prima carte am citit-o intr-o zi, ziua in care am achizicionat-o, pur si simplu nu ma puteam opri, era foarte captivanta, vroiam sa vad ce se intampla si asa am am reusit performanta, prima mea carte citita in intregime intr-o singura zi :D).
Desi am vazut fiecare episod din serial de cel putin 2 ori si as fi in stare sa zic carui episod apartine fiecare secventa din orice filmulet de pe Youtube sau fiecare imagine gasita pe Google, imi plac foarte mult cartile pentru ca sunt destul de diferite de serial sau chiar foarte diferite as putea spune.
Mi se pare foarte interesant modul in care autoarea pune in valoare fiecare personaj, descrierea fiecarei actiuni, evoluita personajelor(cel putin in primele 4 volume). Imi place in special faptul ca descrie minutios fiecare detaliu, de exemplu de ce pot vampiri merge in lumina soarelui, plantele care sunt otravitoare pentru ei...si nu numai, as putea continua...
Inchei prin a preciza ca dupa parerea mea "jurnalele Vampirilor" sunt mult mai interesante decat alte carti in voga la ora actuala, despre vampiri.
Mersi pentru ca ti-ai facut timp sa citesti si comentariul meu!

PS: Foarte buna ideea cu concursul sunt sigura ca o sa iti ocupe destul timp sa citesti toate comenturile pentru ca la cati fani TVD sunt… :D

Roxana (rocsy_k10@yahoo.com)

eirene spunea...

REVELAŢIA este ceea ce ma intereseaza in momentul de fata. Am citit si inca vizionez THE VAMPIRE DIARIES si aceste 2 aspecte alcatuiesc doar un motiv ptr care doresc sa citesc REVELATIA. Subiectul mi se pare cam banal cand vine vorba de tiparul personajelor, dar actiunea si planul desfasurarii contine o noutate si-mi atrage atentia (zic despre locatie, in special - acel spital). Nu sunt asa convinsa ca voi impresiona cu ceva ptr castigare, dar mi-am zis sa incerc (de ce, nu?). Si asa interesul mi-a fost captat si sper ca voi ajunge sa o citesc. O seara faina cititorule si bafta tuturor :D

copilu rebel spunea...

Imi doresc jurnalele Vampirilor din 3 motive mari si late:
1. Am ratat o sesiune uitandu-ma la serial si citind primele 4 carti, si da, consider ca efortul meu ar trebui apreciat :))
2. Imi place ca, in sfarsit, pot sa citesc o carte in care vampirii nu traiesc in Evul Mediu, timp la care eu nu ma pot raporta, si in care vampirii nici nu sclipesc la soare. Si pentru ca Stefan in carte bea sange de om, nu in ca toata nebunia cu vampiri abstinenti care, din pacate, a fost preluata si de serial. Pentru ca Elena - spoiler alert!!! - devine vampir, dup-aia fantoma si acum vreau sa vad ce a mai gasit L.J. Smith pentru ea. Serialul nu respecta intocmai cartea si mi-ar placea sa le pot urmari in paralel sa vad ce destin va avea triunghiul amoros dintre personaje.
3. Pentru ca eu si Damon avem o relatie, pe care nimeni nu e capabil s-o inteleaga. <3 :))
Cu respect,
blood_rose16mikey@yahoo.com

Crisa spunea...

mi-as dori sa castig Intoarcerea.Caderea noptii deoarece imi place acest gen de carte,desi sunt clasa a 12-a si am mult de invatat reusesc seara inaite de culcare sa citesc macar un capitol sau mai mult,sa uit de toate grijile si sa intru lumea cartii plina de fascinatii

Crisa spunea...

am uitat adresa de mail delistoian@yahoo.com

Unknown spunea...

mi as dori mult aceasta carte pt ca sunt un mare fan si in plus daca reusesc sa o castig as vrea sa o fac cadou unei fete la care tin foarte mult :x , pankaru_ass@yahoo.com ms mult

Unknown spunea...

Nu vreau sa castig cartea "Jurnalele Vampirilor", nu vreau sa castig cartea aceea doldora de fibre de celuloza semnata cu cerneala si scrisa intr-un anumit font.
Vreau sa castig experienta unei viziuni fantastice, vreau sa castig insemnatatea unei opere, vreau sa castig simplitatea de a imi largi orizonturile cunoasterii prin lectura. Asta vreau sa castig. Si pentru asta imi urez "Succes!" [petit_monik@yahoo.com]

Cristinutza spunea...

De ce?
Pentru ca iubesc serialul; iubesc in general serialele cu vampiri.
Pentru ca in fiecare vineri ma trezesc cu un singur gand, acela ca au aparut jurnalele vampirilor si trebuie sa il vad cat mai repede.
Pentru ca urmares serialul, si as vrea sa citesc si cartile (tocmai am terminat cu vampiri sudului aka TRUE BLOOD).
Pentru ca din toate serialele pe care le urmaresc (grey, true, desperate haousewives, 90210, supernatural..etc) The vampires diaries sez 1 si 2(pana la ep 8) le am salvate pe calculator, si le revad de cate ori am ocazia.
Pentru ca puri si simplu imi doresc!!!
(bala_cristinutza@yahoo.com)

Bebe. spunea...

Mi- as dori din tot sufletul sa castig Jurnalele Vampirilor deoarece ador tot ce este legat de vampiri,personajele mi se par foarte interesante si firul epic al romanului reprezinta viata unui vampir care se adapateza foarte bine vietii normale.El se indragosteste de frumoasa Elena si de aici incepe totul.
Din punctul meu de vedere Jurnalele Vampirilor este o carte extrem de frumoasa, care cuprinde dragostee,fantezie si drama pe langa multe altele.
Chiar cred k am scris prea formal toatea astea si nu prea am cuprinsadevaratul motiv pt care chiar vreau cartea asta.ador serialul si mi-ar face mare placere sa citesc cartea..chiar imi doresc s-o citesc pt k sunt sigura k, cartea este mult mai bestiala dekt filmul.Pt mn cartea inseamna un nou univers in care pot padtrunde si unde pot simti si trece prin niste aventuri odata cu personajele,simt k nu pot desprinde de acea lume, odata ce incep sa o deslusesc. (andrutza.2008@yahoo.com)

Bebe. spunea...

Nu sunt eu cea aleasa astha este soartha!! nork celui care o castiga!!!

sandra. spunea...

As vrea sa castig cartea Jurnalele Vampirilor de L. J. Smith – ÎNTOARCEREA: CĂDEREA NOPȚII , pentru ca m`am saturat sa ma uit la televizor sa vad numai greve , mariri de taxe , datorii la banca , vrea sa gasesc o portita care sa ma faca mai fericita sa ma faca sa uit de necazuri sa pot evada intr`o lume magica unde totul e mai usor decat realitatea cu care trebuie sa ne confruntam.
myst3ry4ever@yahoo.com

blogul meu spunea...

primele 4 volume m-au facut fericita,asteptam cu nerabdare urmatorul volum,daca l-as castiga ar fi perfect.multumesc pentru aceasta sansa ,dy

Catalin spunea...

Vreau sa castig deoarece am citit primele 4 carti si imi doresc foarte mult sa am macar una din aceste pretioase carti , m-a fascinat inca de la inceput povestea si de aceea doresc sa castig.Nu mai spun ca am citit cartile in 3 zile:)) , filmul oricum este aproape pralel fata de carte ,desii este o productie foarte buna.Editura Leda a editat-o atat de bine si frumos incat iti adauga un plus de placere cand o citesti .Imi doresc mult sa le citesc. Urez mult noroc si celorlalti concurenti.

Catalyn_enciu@yahoo.com

Unknown spunea...

As dori sa castig Revelatia de Kelley Armstrong deoarece consider ca viata lui Chloe este foarte apropiata de a mea [sunt in trupa de teatru a scolii], consider ca increderea e cea mai importanta. Am citit prima carte si am ramas cu sufletul la gura la ceea ce va urma. Kelley scrie intr-un ritm hiptotizant(am citit si "Luna Plina", "A Doua Luna Plina") care te face sa astepti cu disperare urmarea. Chiar as vrea sa castig "Revelatia" pentru ca asfel as implinii "regulile" de a fi un fan complet al seriei, automat demonstrand aprecierea fata de efortul depus de Kelley pentru a-si face cunoscute ideiile paranormale despre adolescentii speciali care stau inchisi in sanatorii sinistre. Portile si gardurile mari ne blocheaza viziunea, dar Kelley are cheia. "Invocarea" e doar inceputul.
Chiar doresc sa castig "REVELATIA"!
Multumesc oricum :d... :)


eveanitas@yahoo.com

alin spunea...

as vrea sa castig Jurnalele Vampiriloe pentru ca nu mai am ce citi.Serios, am terminat deja 4 carti de cand sunt in Cluj, nu sunt fan cumparat carti noi, prefer sa-mi pierd vremea in fata unor teancuri de carti vechi si imbacsite din orice anticariat, imi place ca din cand in cand sa mai salvez o carte pe care cineva a aruncat-o sau a vandut-o pentru o suma derizorie, de ce avem nevoie de carti noi daca sunt atatea carti vechi necitite?In fine, ideea e ca vreau sa salvez si cartea asta de la tine, nu stiu daca ea o sa ma placa mult pe mine, dar eu vreau sa-i acord o sansa, asa ca daca vrei sa legi prietenia asta dintre noi doi, adresa mea de mail este sovaialaalin@gmail.com, anunta-ma tu cand ne putem vedea, eu si cartea bineinteles:)))

**Roxana** spunea...

Mi-as dori sa castig Revelatia de Kelley Armstrong pentru ca am citit primul volum si acesta m-a marcat foarte tare.Eram intr-o perioada foarte dificila ,trista si nu stiam ce sa mai fac sa uit.Am inceput sa citesc aceasta carte pentru ca mi-o cumparasem cu cateva saptamani inainte si asa am inceput sa mai zambesc,sa uit de probleme si sa ma axez si pe altceva: pe misterioasa viata a lui Chloe care nu a incetat sa ma uimeasca.Ascum mi-as dori sa castig si acest volum pentru ca sunt sigura ca ma va lasa cu gura cascata ca si primul si ma va ajuta sa evadez din aceasta lume in care pur si simplu nu mai apar nuante de gri,doar alb si negru.

**Roxana** spunea...

emailul meu e roxxie_rbd@yahoo.com imi cer scuze ca am uitat sa-l mentionez

Cristiiii spunea...

de ce vreau Jurnalele Vampirilor?
simplu,
1.pentru ca e singura serie de carti pe care am citit-o cap-coada.
2. pentru ca de 5 luni de cand am terminat volumul 4, intru zilnic pe siteul editurii leda sa vad cand apare urmatorul volum
3. pentru ca daca vei vedea aceasta carte in bibliteca mea, vei ramane speechless, de cat de bine arata acolo
4. pentru ca o iubesc pe elena
5. pentru ca astept cu nerabdare sa o citesc
6. pentru ca... multe altele

thanks.
e-mail: asphyxiat3d.kid8@yahoo.com

iulyaa spunea...

În mod clar e o lectură obligatorie, o metaforă foarte bine construită, o îmbinare foarte bună de text şi idei. Este un text de nota 10 şi bun de recitit la rece când te preocupă poate meandrele iubirii.am citit primul volum până la ultimul cuvânt am ajuns să mă bucur ca ea era o carte specială pentru mine încă de dinainte să o citesc, aşa devine înzecit mai specială. de aceea in doresc enorm si Jurnalele Vampirilor de L. J. Smith – ÎNTOARCEREA: CĂDEREA NOPȚII.
email: iulyaa10@yahoo.com

vanila spunea...

as dori una din aceste carti pt k urmares serialul si pt k imi place sa citesc. Mi-as dori k Elena sa ramana cu Damon .

DEea spunea...

buna....imi doresc enorm de mult aceasta carte deaoarece urmaresc serialul,care este superb,si vreau sa citesc cartea pentru ca sunt de parere ca o carte nu poate fi ecranizata 100%...tot timpul sunt detalii in carte care fac actiunea mult mai intensa.Dupa parerea mea treaiesti mult mai bine actiunea si toate evenimentele daca citesti cartea.(si serialul este extraordinar de frumos dar prefer cartea.)Multumesc!
email: pissy_a_91@yahoo.com

cristina.stoian spunea...

IMi doresc sa castig concursul pentru ca vreau sa cunosc mai multe detalii despre acest incredibil serial.Ador personajul Damon Salvatore.il consider pe Ian Somerhalder actorul ideal pentru vampirul Damon.

Andrada spunea...

De ce as vrea sa castig,si mai ales ce? As vrea sa castig Jurnalele Vampirilor. Asta fiindca vampirii constituie pentru mine o sursa continua de fascinatie si inspiratie pentru viata mea unica,teribila si vijelioasa. Asta fiindca toate creaturile mitice si mistice sunt o evadare din rutina dureros de banala. Intunericul ne atrage pe toti, ne captiveaza si ne fascineaza . Trecerea unei granite nevazute,unde iubirea si moartea se impletesc intr-un joc al ielelor,transforma Jurnalele Vapirilor intr-o lectura obligatorie pentru cei ce duc lipsa lui Anne Rice dar cauta ceva mai puternic si vibrant,care sa te faca sa simti povestea pulsandu-ti in corp si,adesea,infiorandu-te pana la punctul de groaza ce creeaza dependenta.... Cred ca am cam luat-o razna dar ideea este ca imi doresc cu disperare , cu o infrigurare fatidica sa o vad in biblioteca proprie,pentru a vietui inca o data in Wonderland :D

lumi27 spunea...

Totul a inceput pe 09.03.2009, cand fiul meu in varsta de 15 ani mi-a vorbit despre o carte noua cu vampiri, "Jurnalele vampirilor". Mi-am spus "Of, alta!?! Nu-s toate la fel?!?" (Citise, mai bine zis devorase, deja seriile "Twilight", "Vampirii Sudului" si o parte din seria "Academia vampirilor") Curiozitatea m-a facut s-o rasfoiesc. Mi s-a parut interesanta si am cumparat-o. Pana am ajuns acasa am citit putin si a fost de-ajuns ca sa ma prinda. De-atunci pot spune ca am asteptat cu sufletul la gura fiecare volum al seriei, mi-am disputat cu fiul meu dreptul de a citi prima cartea nou aparuta, ba chiar am citit la patru maini si doua perechi de ochi. Ce mai?! Am dat in mintea copiilor! Urmarim si filmul, personajele capata chip chiar daca Elena e blonda in carte si nu bruneta ca-n film, peisajele devin imagini in mintea noastra. Stiam inca de asta-vara ca urmeaza sa apara a cincea carte a seriei, dar pana acum a fost de negasit. Se pare ca sunteti singura noastra speranta sa ne potolim curiozitatea. Mai exista, in afara de cea de-a 6-a carte a seriei, inca una intitulata "Stefan: The Origins". O fi oare aceiasi poveste privita din punctul de vedere al lui Stefan? Cata imaginatie! Povesti de dragoste moderne care stiu sa-i atraga pe tineri catre carti, in detrimentul calculatorului! Nu ca ar fi cava rau in asta, dar riscam sa citim doar e-mail-uri si sa stenografiem totul. Copii, cititi! Nu conteaza ce, "pofta vine mancand", asa si dragostea pentru carti! M-as bucura sa pot sa-i fac fiului meu surpriza de a-i oferi cartea mai repede decat se astepta! Va multumesc pentru oportunitatea oferita iar cel sau cea care va castiga sper sa se bucure de ea!
cosmindinca23@yahoo.co.uk

Anonim spunea...

Hmmm.. de ce? De ce... pai de ce nu stiu exact. Cred ca vreau sa citesc cartea ("Jurnalele vampirilor")pentru simplul motiv ca imi place sa vad noi aspecte in stilul de a compune al unui scriitor. Adica bineinteles ca ma intereseaza si intriga, dar sunt foarte curios sa descopar daca acest roman are ceva in plus in comparatie cu celelalte carti cu vampiri care au aparut la foc automat în ultima vreme pe piata. Altfel spus: sunt curios. E asta un pacat? Nu cred...
(razvan_bobby@yahoo.com)

Andrada spunea...

comletare:adresa mea de e-mail este andragel@gmail.com

Unknown spunea...

Vreau sa castig aceasta carte pentru ca pot spune ca in 2 zile am terminat tot serialul si ieri am inceput sa-mi iau prima carte din seria Jurnalele Vampirilor. Sunt un fan infocat al Jurnalelor, iubesc serialul [ chiar daca este foarte diferit de carte, este ceva ce nu s-a mai facut pana acuma, zic eu, te tine in suspans din episod in episod, si abia astept data de 2 decembrie ^^' ] si iubesc si cartea [ care cum ziceam este destul de diferita de serial, dar imi place felul cum L.J Smith transmite emotia trairii fiecarui personaj, toate lucrurile maruntele el le spune atat de bine incat te face sa crezi ca esti chiar langa ei si vezi exact scena]
Si ca final, doresc multa bafta tuturor si cel mai bun sa castige :)


email: hollow_mitch@yahoo.com

Unknown spunea...

Buna ! As vrea sa castig deoarece sunt o mare fana a serialului si dupa o zi de scoala obositoare ma uit la the vampire diaries si ma desting cu totul .uit de probleme , pe actori ii iubesc :X sunt superbi si triunghiul amoros dintre cei 3 uneori ma face sa plang .tremur cand apare un nou episod . as vrea mult cartile ...parintiii mei nu au o stare financiara prea buna si deja mi le-au luat pe cele 2 .as vrea mult revelatia .iubesc autoarea .iubesc the vampire diariesc .MULTUMESC <3 iuly_cool_07@yahoo.com

Unknown spunea...

Buna ! As vrea sa castig deoarece sunt o mare fana a serialului si dupa o zi de scoala obositoare ma uit la the vampire diaries si ma desting cu totul .uit de probleme , pe actori ii iubesc :X sunt superbi si triunghiul amoros dintre cei 3 uneori ma face sa plang .tremur cand apare un nou episod . as vrea mult cartile ...parintiii mei nu au o stare financiara prea buna si deja mi le-au luat pe cele 2 .as vrea mult revelatia .iubesc autoarea .iubesc the vampire diariesc .MULTUMESC <3 iuly_cool_07@yahoo.com

Unknown spunea...

Nu vreau sa castig, vreau doar sa spun, ca o asemena poveste trebuie stiuta in adevaratul ei sens, adica citind cartea(nici serialul nu este rau, il urmaresc, dar pun pariu ca, cartea dezvaluie mult mai multe amanunte si mult mai mult mister) Nu sunt un fan al scriitoarei, nu i-am citit nici o carte(dar este un inceput in toate nui asa?). POvestea interesanta invaluita in mister, cu ingredientele necesare, de la drama la romantism. De urmarit si DE CITIT ! (dene_gm@yahoo.com)

rocsy spunea...

salut! am si eu o intrebare, sau acordat deja cartile sau urmeaza in zilele urmatoare?... ms

Crina spunea...

am anuntat castigatorii