duminică, 5 iulie 2009

B’ESTFEST ziua 2 cu tzeapa aferenta

Foto: Alex Barbulescu / BestMusic.
Speram sa prindem vreme frumoasa pentru vineri, norocul ne-a suras la capitolul asta. Vestea proasta a venit mai tarziu.
Ajungem noi frumos la Romexpo si dam sa intram. Oanei ii este oprita umbrela de o namila de om (nu a mai recuperat-o) si pe noi ne-au cautat in genti.Am inteles ca nu aveam voie nici cu brichete ( mi-am bagat asadar bricheta preferata in buzunar) pentru ca vezi doamne ne dadeau aia de la Malboro brichete si tzigari moca. Tampenii.
Pentru ca am ajuns pe la 5 si ceva am mai prins 2 melodii de la Oceana. Suna bine tipa desi la capitolul vestimentatie a cam dat-o in bara. Nu vii cu rochita de seara in plina zi de vara. Oricum ii venea bine rochita daca mai conteaza:)
Urmatorii au fost cei de la Alternosfera. Nu au fost pe gustul meu asa ca nu m-au impresionat.
Gabriella Cilmi a fost urmatoarea pe lista. A aparut pe scena cu o rochie lalaie cu ditamai fermoaru in fata( nu mi-a placut, evident) si o palarie cu paiete aurii( yacs). Cam sictirita la inceput dar si-a dat drumu pe parcurs. Chiar a facut un cover dupa "cry me a river" a lu` justinica(nici asta nu mi-a placut). Nu am stat pana la finalul prestatiei domnisoarei, nu de alta dar aveam de gand sa stam in primele randuri la The Klaxons.
Ne-am asezat noi frumos in fata, asteptam sa se termine pe cealalta scena concertul si incercam sa nu murim de nerabdare. Cand i-am vazut pe membrii formatiei urcand pe scena impreuna am blestemat in gand mesajul primit de Rux cu cateva zeci de minute in urma ( o anuntase cineva ca The Klaxons nu vor canta pt ca nu le-a sosit echipamentul)...
Cu fetele triste am fost anuntati ca nu vor concerta in seara respectiva si ca le pare rau. Eu sincer venisem mai mult pt ei si pentru Franz Ferdinand. Au promis ca vor mai veni si se vor revansa...dar tot am ramas cu un gust amar. Maybe next time...
Nervosi dar si dezamagiti am inceput sa ne indepartam de scena, injurand care in gand, care cu voce tare, care soptit...fiecare dupa posibilitati. Ne-am luat o bere de suparare si am incercat sa vedem pe cine au bagat pe scena. Cred ca a fost o formatie de hip-hoperi de care n-am auzit niciodata...neinteresant.
Pe la 8 si ceva ne-am deplasat la scena unde urmau sa urce Franz Ferdinand. Au inceput mai devreme cu 10-15 minute fata de progamul initial, fiind aclamati de multime in momentul aparitiei lor pe scena. Am avut cateva fane infocate in spate care urlau de mama focului cat le tineau plamanii...de am zis ca plec surda de acolo. Am tipat si eu putin cand se cerea bis, am aplaudat mai mult decat am aplaudat in viata mea, am dansat, nu-mi mai simteam palmele, bratele, gatul, picioarele...dar ce conta, Franz ferdinand erau pe scena si au fost pur si simplu geniali. Sonorizarea la noi a fost buna, nu stiu cum s-a auzit in spate...
Au cantat piese destul de cunoscute - "This Fire", "Can’t Stop Feeling", "Take me out" sau "No You Girls". Au revenit pe scena la aplauzele publicului, au cantat trei piese, au aruncat vreo 3 seturi de bete ( nu, n-am prins nici unul) si s-au ridicat la inaltimea asteptarilor mele. Chiar mi-au placut foarte mult...atat de mult incat nu-mi doream sa se termine.
Publicul era in delir, noi impreuna cu el.
Au urmat Orbital dar nefiind fana a genului m-am retras undeva unde se putea sta in pozitie sezanda.
Am fost si la cortul malboro, ne-am pozat ( revin cu poze daca voi intra in posesia lor si daca imi plac), ne-am holbat putin apoi am plecat mai departe sa ne dezmortim picioarele.
Pe la vreo 12 cred ne-am dus in cortul silent disco. Si acolo mi-a placut. Am dansat pe muzica lui Michael, schimband cand pe postul 1 cand pe postul 2. Lume faina, atmosfera mishto, spatiu destul, totu bine (chiar am aflat cum arata solistul de la The Amsterdams pt ca cica ar fi dansat langa noi juma de seara). M-a cam enervat putin dj-ul care era cam beat si spunea din 5 in 5 minute sa bem in cistea lui Michael...c`mon.
Am plecat spre casa pe la 2, cu greutate ce-i drept. Poze n-am facut pt ca nu mi-a trecut prin cap sa iau si aparatul...las ca gasim 2-3 poze de pus la post:)

Mergem si la anu`. Poate atunci nu ne mai luam tzepe.














Niciun comentariu: