luni, 6 iulie 2009

Heal the world we living

Fac parte din generatia celor care au crescut pe muzica lui Michael Jackson. Sunt dintre acei copii care nu s-a dezlipit din fata televizorului cand s-a difuzat concertul lui de la Bucuresti, acum 17 ani. Aveam 7 ani ?! N-am fost niciodata fan inrait, dar ascultand topul 20 cu cele mai bune piese ale lui mi-am dat seama ca mi-au placut toate. Ii stiu toate piesele, i-am ascultat toate albumele. Ascult din cand in cand un best-off, dublu-cd. Si inca imi dau lacrimile cand ascult Heal the world. M-a intristat moartea acestui om mai mult decat as fi crezut. Pentru ca, rememorand legenda Michael Jackson am realizat cat de mult a insemnat pentru muzica si pentru oameni chiar. Poate mesajul profund social al pieselor lui a reusit sau va reusi sa schimbe ceva. Cat de ipocriti au fost cei din jurul lui, ce destin cumplit a avut! Ma infioara acest destin. Ma bucur totusi ca a murit in glorie. A murit reabilitat de toate mizeriile prin care a fost tarat, a murit in momentul in care oamenii au realizat ce inseamna, mii de fani asteptau sa-l vada in cele 50 de concerte la Londra. Si ma bucur cand aud piesele lui la semnafor din masini cu geamuri coborate, ma bucura toata initiativa MTV Romania cu campania « M is for Michael ».

Niciun comentariu: