vineri, 1 mai 2009

Today's status: fashion addict



Simt in aerul de sfarsit de primavara, nevoia unei schimbari. Parfum, garderoba... Parfumul e simplu. Trecerea spre vara miroase a Alien. Everyday... Alien, each night Angel. Thierry Mugler este leitmotiv-ul lunii mai! Cat despre moda… Vad luna mai ca pe o invazie cromatica. Rochii cat mai feminine, elegante si multicolore. Sunt zile in care il citez pe Henry Ford: orice culoare, negre sa fie!



































































Un comentariu:

Crina spunea...

Si eu am incercat o schimbare a parfumului dar a esuat lamentabil. ziceam pe la inceputul anului ca imi place daisy de marc jacobs. nu persista deloc pe pielea mea. cred ca voi reveni la london( singurul parfum de care m-am indragostit de la primul mirosit:))
A doua rochie pare foarte interesanta( daca ar lipsi funda aia mare ar fi perfecta), insa penultima e oribila.
Hai ca merge bine blogu`, ne comentam una alteia postarile=)))