vineri, 8 mai 2009

George Pusenkoff, Mona Lisa goes Space



Mona Lisa goes Space, e o cretinitate de experiment artistic contemporan pe care mi l-am sters din minte in totalitate. Incerc sa ma mobilizez sa scriu un eseu despre un artist contemporan. Ma gandesc, ma razgandesc si evident ma opresc la Dan Perjovschi. Asa ca am inceput sa recitesc ici-colo fel de fel de chestii tiparite de el, prin carti, reviste, site-uri. Intr-un articol din Idea, Perjo aminteste de acest proiect. Bienala de la Venetia, 2005. M-a umflat rasul cand am citit ca nu vrea sa retina numele artistului. Eu as vrea, dar sigur nici de data asta n-o sa pot. Acest dement s-a gandit sa faca o Mona Lisa pop-art si s-o trimita in spatiu. Nu vreau sa incerc sa ma gandesc ce a fost in mintea lui cand a copt acest experiment. Cred ca a facut-o pur si simplu. Oricum, pentru amuzament, e interesant.
Trebuie sa cititi si viziunea lui Dan Perjovschi despre acest experiment. Parerea lui, chiar este memorabila:

Niciun comentariu: