luni, 25 mai 2009

Hai cu filmele

Vara asta promite mult la capitolul filme. Avem in meniu vreo 4 comedii romantice, 2 animatii, un musical si inca 2 comedii neromantice:) Am ales comediile pentru ca vara ele merg mai bine. Pentru drame si alte experimente stiintifico-futuriste rezerv toamna. In cautarea de filme de vazut am dat si peste un film de o stupizenie fantastica: Mega Shark vs. Giant Octopus=))) cu alte cuvinte avem un rechis mega si o caracatita gigant, oamenii le invrajbesc iar specimenele se lupta unul impotriva celuilalt. Oare cati vor urmari porcaria asta de film? eu n-am rezistat nici la trailer:-s

Baby on Board - pentru ca e cu Jerry O'Connell




Aliens in the Attic (2009)


e cu robert hoffman xoxo

NINE- un musical cu o distributie destul de buna.




Up- o comedie care promite destul.



The Ugly Truth- pentru ca e cu Gerard Butler si Katherine Heigl



Ghosts of Girlfriends Past( premiera la noi pe 29 mai)- de-abia astept.


Coraline pt ca seamana atat de mult cu alice( povestea mea favorita)


Marea mahmureală- pare o comedie buna...acum faza nashpa ar fi ca toate scenele amuzante sa fie cele din trailer si filmul sa fie o mare abureala.


The Proposal- imi era dor de o comedie cu Sandra Bullock
la noi ajunge prin august

Niciun comentariu: