sâmbătă, 2 mai 2009

Hazel Dooney








De cateva luni tot citesc articole interesante de si despre artista de origine australiana, Hazel Dooney si imi propun sa povestesc cate ceva despre ea pe blog, dar, mereu uit. Femeia asta imi place si ma intriga in acelasi timp. Imi place pentru ca are talent si este foarte creativa (si activa in acelasi timp). Lucreaza enorm, se implica in foarte multe proiecte interesante (cum ar fi expeditia in Autralia impreuna cu un grup de artisti cunoscuti (mai putin in Romania), din care a rezultat documentarul “The view from here”) Dar, ma intriga- ma irita chiar- pentru ca in ultima vreme se inscrie intr-o line pop, foarte comerciala si depasita. A avut o perioada, in urma cu cativa ani in care a lucrat cu totul alteceva, mult mai cerebral, inspirata putin de Egon Schiele sau Oscar Kokoschka. Lucrari puternice si bine-realizate. A plecat de la pop, a evoluat intr-o linie problematica, dificila si s-a intors la pop... E tanara si experimenteaza, dar nu-mi plac experimentele in linia pop. Desi intotdeauna mi-a placut Pop-Art-ul, cred ca ar trebui depasit, lasat acolo. Cam incep sa ma satur...


Blog-ul ei in schimb, este foarte interesant. Merita sa va faceti timp si sa cititi despre lucrurile care o preocupa pe Hazel Dooney cand nu lucreaza. Click HERE.

Niciun comentariu: