miercuri, 22 octombrie 2008

Nani-nani la concert

M-am abtinut de nenumarate ori sa comentez stupiditatea oamenilor si a stirilor senzationale. Un flash dintr-o discutie recenta m-a obligat scriu despre puiul de somn tras de Dan Amariei pe o scena din Iasi. O cunostiinta, mai putin apropiata si cu atat mai putin agreata s-a apucat la un cico sa arunce cu noroi in solistul de la OCS. Motivul? Pentru ca si-a permis nesimtirea sa adoarma intr-un concert. Publicul ala a dat bani, chipurile, sa-l vada pe Dan Amariei cantand nu dormind. kkt. In loc sa se bucure ca si-au vazut artistul preferat (sau nu) dormind, oamenii comenteaza ca nu a cantat suficient pentru cei 10 RON platiti la intrare.


Intrebare: odata cu biletul au cumparat si un desfasurator al concertului? Poate asta era regia. ;)Omul canta ce canta apoi isi delecteaza publicul cu un inedit somn pe scena!

p.s. Mi-ar fi placut sa fiu in public, sa-l vad pe Dan Amariei dormind pe scena. Dincolo de faptul ca mi-e mila de el (indiferent cat alcool consumase, oboseala l-a adus in stadiul asta), mi se pare inedit si interesant sa vezi unul dintre artistii preferati dormind pe scena.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ce bou e asta. ca orice roker imputit. mi se pare mare nesimtire sa dormi pe scena de concert!