vineri, 20 noiembrie 2009

Placeri (ne)vinovate


Sincer, nu prea ma simt vinovata si nici nu mi-e rusine sa recunosc lectura romanelor fantastice. Pana la urma sunt o pasiune descoperita tardiv, de care ma bucur de 2-3 ori pe an (in functie si de edituri). Mi-e rusine in schimb de tam-tam-ul pe care l-am facut cu Twilight :-" M-am oprit la a doua carte si cred ca am procedat bine. Trebuie sa fim cat de cat selectivi, sa nu acceptam orice vampir stralucitor.
Targul de carte Gaudeamus imi va aduce 2 surprize:
1. editura Leda a anuntat ca va veni cu vol 8 si 9 din Vampirii Sudului + vol 2 reeditat cu coperta noua;
2. editura Nautilus a adus si la noi "The Vampire Diaries" sub forma de 2 carti ce contin fiecare cate 2 volume.


SURPRIZA aflata ieri: Leda a preluat depturile pt editarea in lb. romana a primelor 4 volume din "The vampire diaries". Va fi un an plin de povesti fantastice.

Niciun comentariu: