vineri, 13 noiembrie 2009

Cand prostia nu cunoaste limite

Am primit de la Raul un link foarte tare. N-am mai ras in halul asta de mult. Mi-e dor de discutiile interminabile pe mess, de mistuorile fara perdea, de oamenii de care se putea face misto fara sa-ti pese si de vremurile cand mergeam cu 139 si lumea ne spunea sa facem liniste.
Enjoy!
Si ca un mic preview o sa pun cateva posturi de pe forumu respectiv, sa va tavaliti si voi pe jos ;)
"aetana: ia zii
aetana: cand imi faci pizza d-aia?
cirozel: eu ?
cirozel: cand imi faci TU
cirozel: pai plm nu tu rufe nu tu mancare
aetana: i have big tits
cirozel: sah mat"

"[20:17:04] <[Ro][B][Astral][Adi]> cum se numeste melodia " tudn dudn tudn dudnd, dudnd..." din underground ?
[20:17:48] =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
[20:17:58] <(-)Infernal(-)Illusion(-)> =))
[20:18:06] <(-)Infernal(-)Illusion(-)> e cea mai tare faza =))))
[20:18:12] mai fredoneaza o tara, ca sa-mi dau seama
[20:18:18] =)))))) "
"anonim: ba as vrea sa deturneze astia tramvaiu'
cirozel:ce ba?
anonim:da ba as vrea sa nu ma mai duc la scoala azi...sa vina unu in tramvai sa scoata o arma si sa-l deturneze
cirozel:ai ba da' o scutire nu poti sa folosesti si tu....ca toata lumea"

=))

Niciun comentariu: