duminică, 8 noiembrie 2009

Blog#6: Retete usoare & retete ilustrate


Daca nu v-ati dat seama pana acum recunosc ca nu pot rezista mult in fata unei prajituri cu ciocolata sau in fata un cremsnit savuros. Pur si simplu secretia glandelor mele salivare o ia razna si nu pot duce nici o tratativa cu ele. Trebuie sa ma conformez.
In cautarea unei retete de turta dulce (am avut o faza in care tot incercam sa fac turta dulce - nu stiu exct de la ce s-a declansat obsesia) am dat peste blogul lui Teo. Pozele erau atat de imbietoare incat m-a convins pe loc sa raman putin pe blogul ei. Asa am dat peste cateva retete ce mi-au iesit, lucru rar in vasta mea experienta intr-ale gatitului. Si cand spun ca sunt antitalent in bucatarie, nu sunt modesta, chiar spun adevarul. Nu vreti sa stiti cum arata bucataria dupa ce fac eu o prajitura sau placinta. Horror.

N-am avut eu chef si timp sa incerc toate prajiturile, insa ce-am incercat mi-a iesit ba partial, ba destul de bine. Nu mi-au placut toate, insa am ramas cu ceva retete care ma incanta si pe care le voi repeta cat de curand. Dintre ele sunt:
Chicken Nuggets
Gem de afine si banane
Negresa - absolut fenomenale.
Prăjitură "Deşteaptă"
Turta dulce condimentata.

Pe lista de incercat sunt:
Cheese cake pe care o sa o incerc in perioada sarbatorilor; dar trebuie sa-mi iau tava de tort;
Waffe cu afine - poate primesc de craciun un aparat de waffe :-"
Batoane de cereale.

Ma uimeste la capitolul creativitate si rabdare.

Niciun comentariu: