marți, 24 noiembrie 2009

October, remeber, december - vazut, placut

Joi seara am lasat toate grijile pe birou si am plecat spre Anaid. Acolo urma sa intalnesc multi cunoscuti, oameni pe care am ajuns sa-i vad numai cu ocazia vernisajelor. Am facut o vizitare de inceput a galeriei, privind cu interes creatiile unor artisti contemporani talentati. Unii sunt la inceput, altii au mai fost expusi tot la Anaid, pe altii i-am vazut si prin alte parti.
De cei trei sugari imensi m-am indragosit pe loc, ala micu` de mai sus fiind preferatul meu. Mi-a placut si Tara, desi pana acum nu ma obosisem sa ma uit atent la creatiile lui; dar mi-a placut si Boldea, desi atmosfera schitata era cam sumbra.
Am socializat putin (corect ar fi mai deloc), am ciocnit un pahar de vin/sampanie (cred ca era vin, dar cine mai stie), am sorbit dintr-un vogue mentolat, am revazut galeria, iar pe la 22 m-am tirat usor spre casa, ofuscata ca maine trebuie sa ma trezesc la 6 jumatate.
Expozitia e deschisa pana pe 19 decembrie, asa ca nu e cazul sa o ratati.


Niciun comentariu: