marți, 6 octombrie 2009

Trinity

La capitolul seriale englezesti "Trinity" e cel mai nou produs al ITV-ului.
Pilotul a fost reusit, poate si pentru ca mi-a amintit de mai vechiul Hex (ce vremuri), dar si de Demons (bine ca l-au anulat apropo). Cand l-am vazut pe Christian Cooke iar la bustul gol parca am retrait primele minute din Demons:)) ar avea succes in rol de Chuck Bass intr-un GG englezesc.
Pe de alta parte m-au enervat cum au ales sa dezvolte personajul Charlottei, pana la o adica se stie ca fetele cuminti cum scap de parinti, cum hop isi fac de cap…dar asa repede? a fost de ajuns sa se dea putin la ea si a uitat fata si de juramantul de castitate si de tot. Se mai intampla.
Paradoxal nu-mi prea pasa de plotul ferit de ochii studentilor. Alta societate secreta pusa pe experimente? nu-i deja prea fumata faza? traim si vedem.
Scenele de final mi-au starnit curiozitatea, asa ca ma voi uita cu siguranta si la episodul 2. Va avea 8 episoade din cate am citit pe undeva. Scurte le mai fac englezii astia.
Si sa nu uit- producatorul executiv a lucrat si la “the it crowd”. asta cred ca spune ceva. sper totusi sa se mentina la acelasi nivel."

Niciun comentariu: