marți, 2 decembrie 2008

The edge of love







Printre tone de seriale, am vazut aseara si un film. The Edge of love (2008), o drama romantica in regia lui John Maybury. Am fost cam reticenta la inceput - nu-mi plac filmele care incerca sa reconstituie segvente din razboaie (mi se par exagerate si depasite). Insa, Triungiul Dragostei mi-a prins in primele cateva minute. O poveste de dragoste mai ciudata, cand in doi, cand in trei, cand in patru. Un poet carismatic - Dylan Thomas - un rebel insurat, isi regaseste prima iubire. Cum prima iubire este cel mai greu de uitat, apare un triungi al iubirii, tradarii si prieteniei. In momentul in care Vera, iubita lui Dylan din copilarie se casatoreste, focul dintre cei doi incepe sa se stinga. Sunt abordate diverse tipuri de iubire, si consecintele lor mai mult sau mai putin ireversibile. Un film plin de romantism si melodrama, care la final, te face sa zambesti.






Niciun comentariu: