sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Din seria: bagam d toate si vedem ce iese

1.AM vazut acum 2 zile filmul "Twilight"; asta dupa ce am citit luni primul volum al seriei( a fost bun gaudeamusu la ceva)..si constat ca filmul asta a creat o adevarata isterie peste hotarele tarisoarei noastre. O fi anul productiilor cu vampiri? hmmm....nu are nici un rost sa spun ca actorul principal( pustiul care l-a interpretat pe Cedric in harry potter) e pur si simplu adorabil.
Mi-a mai zis Raul ca probabil orice film as vedea cu vampiri as fi iremediabil fascinata de actorul principal; nu chiar( sa amintim despre seria dracula se intoarce s.a.m.d?)...
Mi-a placut filmul pentru ca e regizat de o tipa si respecta aproape in totalitate cartea+ ca a fost exact cum mi-as fi imaginat ca va fi: de la camera Bellei pana la zambetul lui Edward.




2. In decembrie( mai precis pe 12) ajunge si la noi ultimul film al lui Keanu Reeves: "ZIUA IN CARE PAMANTUL SE OPRI"- remake contemporan a clasicului SF din 1951.






3. Informatie preluata de pe blogul Fursecului mecanic: Pe 19 decembrie ora 20.00 la centrul ceh suntem invitati la o cana cu vin fiert, un fursec mecanic si un experiment acustic. Va tenteaza?

















4. A primit ieri un link de la Raul cu un nene care arata cum o deseneaza el pe Marilyn Monroe. Am ramas foarte placut surprinsa..poate voi incerca si eu intr-o zi sa urmez pasii. A iesit ceva foarte frumos:





5. SI pe final de saptamana va las o animatie care mi-a placut mult. Mai vazusem ceva de genul asta( insa era o cezariana) pe blogul unui medicinist( contraboli parca):


nu e frumos?

Niciun comentariu: