sâmbătă, 18 aprilie 2009

de Paste, no. one hits week-end la MTV



Week-end de sarbatoare dar m-am trezit mult prea devreme. Frig si vreme buna de rememorare si meditatie. Copilaria? Bonjour, Petit Prince! Nu vreau sa ma gandesc la copilarie acum. Ma multumesc cu momentul de fata, in ritm de R.E.M., la MTV. Loosing my religion?
Ma enerveaza muntele, bolovanul imens pe care-l vad prin fereastra. N-am sa inteleg niciodata pasiunea oamenilor de-a se catara printre copaci, cu frica-n san ca vor fi atacati, mancati de lupi, ursi etc. Moby. Sau ar merge mai bine Gotan Project? Nu, e prea dimineata pentru tango. Raman la MTV.


Poate ar trebui sa compun un mesaj cu zeci de urari, usor melodramatic si induiosator. Dar mi-e lene. Anul asta nu pot sa-mi fortez integrarea in sincronizarea psihica cu invazia de lumini (fara umbre, fara clarobscur) care va bombarda telefoanele. Inchid telefonul.


Vreau sa rasfoiesc Micul Print, sa revad Amelie, Evanghelia dupa Matei, All about Eve si poate Vertigo. Imi place acest week-end prelungit, desi catitatea mare de mancare nu prea ma binedispune in general. Spiritul romanesc al sarbatorilor, care de cele mai multe ori se rezuma la frigidere arhi-pline, stomacuri supra-saturate (ocluzii intestinale?) ma-ngrozeste. Sarbatoriti cu un film bun, un ou colorat, niste struguri, cateva felii de blue camembert si obligatoriu un Chateau Margaux! Week-end-ul asta la MTV muzica suna mult prea bine, n-o aduc pe Alexandrina din masina!



p.s. Heureux et joyeuses fetes de Pâques a tous!

Niciun comentariu: