joi, 23 aprilie 2009

Viki Cristina Barcelona



Nu imi vine in minte nicio revista in care sa nu fi fost mentionat acest film. Probabil, numele lui Woody Allan este garantia calitatii. Evident, cel mai spiritual om al secolului XX si'un Oscar (Penelope Cruz, cea mai buna actrita in rol secundar) sunt probe suficiente pentru o poveste idioata sa devina film bun. De ce idioata? Doua americance (am spus tot?) pleaca in vacanta in Spania. Dornice de aventuri se inhaiteaza cu un tip si fosta lui nevasta... si acum incepe sarada! Atmosfera full of love and romance, raporturi, legaturi intre persoane... Totul in peisajul "plin de exotism al Barcelonei" (voi va auziti ce spuneti?).


Nu-mi place filmul asta pentru ca este o comedie-romantica, cu accente de drama... si toate filmele pe care le-am vazut de acest gen m-au calcat pe nervi. Nu-mi place de Penelope Cruz. Are o fata prea simetrica si prea expusa. Tinde sa devina un icon (oriunde intoci capul dai de mutra ei). Nu-mi plac americanii, cu atat mai putin americancele. Nu gasesc nimic exotic in Barcelona si nimic sexy la spanioli. Nu-mi plac revistele in care se scrie despre acest film, si nici modul in care se scrie despre el. Nu-mi place afisul. Story-ul e banal si rasuflat. Imi place Woody Allan. Si sa nu uit: nu am vazut Viki Cristina Barcelona. Si cu toate astea, nu-mi place.

Niciun comentariu: