duminică, 19 aprilie 2009

Daca post n-am tinut, macar sa scriu unul


M-am trezit in frig, agitandu-ma de ce nu mai pune nimeni pe foc, avand in vedere ca imi ingheata mana daca o scot din asternut. Raspunsul: "asa e pana te obisnuiesti". Cred ca am racit, de obisnuit nush cum merge treaba.

Asadar maine e sarbatoare. Bine ca mi-am tras vreo 10 filme noi, proaspat cumparate de la diverta, cred ca vor rula sapatamana viitoare la cinema( poate chiar peste 2 luni). SUnt stupizenii de comedii, animatii pentru copii, interviuri cu vampiri vechi si poate chiar cateva farmece. Pentru mine Pastele , ca si Craciunul, este ocazia de a reveni putin la copilarie, de a ma bucura de aceleasi lucruri care bucura un copil de 12 ani, de a fi lipsita de griji cateva zile; si poate de a descoperi ca dracu nu e chiar asa negru pe cat il credeam.

Voi ciocni un ou-2 rosii in speranta ca voi sparge alte oua rosii la randul meu:))) as fi apelat la un ou de lemn dar m-am gandit prea tarziu la asta. Voi manca pasca aia buna rau de care am tot vorbit pe la toti( are coc0s, d`aia e buna), poate voi manca si 2 felii de cozonac( decand cu pasca, am cam abandonat cozonacul) si atat, cred. Nu-mi plac preparatele de carne de obicei, detest friptura de miel( oricum prin zona de unde e maica`mea nu se face asa ceva) si sarmalele am ajuns sa le urasc. Nu cred sa fac excese avand in vedere ca cel mai apropiat spital de aici arata infect:))


Va urez Sarbatori fericite si sa petreceti alaturi de cine vreti voi( cu calculatorul, laptopu in poala, cu matza, catel,purcel...eventual compania unor indivizi dubiosi:))


Niciun comentariu: