vineri, 21 noiembrie 2008

True blood la final

Poate am prea mult timp liber sau poate unele seriale pot duce la dependenta; raspunsul e simplu: serialele mi se par o buna modalitate de relaxare a mintii si pret de cateva zeci de minute ma pot refugia intr-un colt de imaginatie populat de diferite personaje mai mult sau mai putin supranaturale. Ma uit la filme cu personaje desprinse din legendele urbane, din basmele cu zmei sau din ultimele carti aparute la diverse edituri pentru ca universul lor pur si simplu ma fascineaza.Daca ma intrebi cum poti ucide un vamipir te-as intreba din ce serial e vampirul respectiv pentru ca mai nou in Moonlight clasicul tarus e paralizant nu si mortal...stiu, am o problema:))

Despre True Blood am mai scris pe aici dar de cand cu lansarea am asteptat sa se stranga minim 3 episoade pentru a putea comenta evolutia show`ului de pe Hbo. S-a strans un sezon daca e sa includ si episodul care va fi difuzat luni.
Imbucuratoare este stirea ca mai marii de la Hbo au decis prelungirea serialului cu sezonul nr 2; insa numai gandul ca va trebui sa astept alte 6 luni sau chiar mai mult de atat e prea deprimanta. As avea cu ce sa umplu golul dar Eric...Eric...cine il va inlocui pe Eric?:-s

Asa cum unora le place Csi miami; Lost sau mai stiu eu ce alt serial - mie imi plac True blood, Fringe, Grey`s anatomy, Supernatural si Gossip girl.Aici vom vorbi strict despre True Blood.
Dupa cum stiti s-a luat una bucata roman din seria Vampirii Sudului, una bucata regizor capabil sa nu faca praf serialul + distributia de rigoare.La capitolul Actrite, Ball a cam dat-o in bara. Sookie e dezamagitor de enervanta iar Tara are momente cand mi se pare ca are o conformatie de barbat si momente in care mi se pare draguta..ciudat.Pe Bill l-au nimerit; desi am vazut niste poze cu el fara freza din film si m-am speriat putin de ce frunte mare are. Totusi Bill e singurul actor din distributie caruia nu am ce sa-i reprosez privind felul cum joaca.
Ar mai fi si Eric. Stiu ca am dezvoltat o mica obsesie cu Eric; dar cine nu ar dezvolta daca nu ar vedea filmul? tipii poate:)) Eric e perfect in felul lui...initial iti fura privirea datorita pletei lui blonde, apoi te inmoaie cu vocea lui grava si senzuala; dupa care isi da geaca de piele jos si vezi ce piele fina poate sa aiba trezind-ti invidia. Singura problema e ca apare foarte putin in acest sezon.
Despre restul nu intru in detalii pentru ca nu m-au impresionat in vreun tare fel: Tara e un fel de drama queen, jason e dependent de sex si de v, sam incearca si el unde poate- ba la sookie, ba la tara; laffayett e mult mai amuzant decat in carte; iar bunica lui sookie e cam cum mi-as fi imagina-o.

Ball a schimbat foarte mult povestea din carte insa asta pentru a evita previzibilul de care multi cititori s-ar fi asteptat. Care mai era scopul de a te uita la un serial despre care oricum stiai cum se va termina. Astfel s-a insistat pe dezvoltarea povestilor personajelor secundare; ca: Tara, Sam sau Jason.Povestea primului sezon se bazeaza pe moartea in conditii misterioase a mai multor tinere cunoscute a fi amatoare de senzatii tari cu vampirii. Cum in oraselul lor uitat de lume apare un vampir, Bill,. ce doreste sa se integreze in societate; toata lumea banuieste ca vampirul e ucigasul. Pentru ca nu gasesc cum sa-l incrimineze pe Bill, politistii reusesc sa-l faca suspect pe Jason pe motiv ca el cunostea ambele victime. E adevarat ca Jason e mai prost de felul lui insa pana si cel mai batut in cap individ si-ar da seama ca nu e jason criminalul.

Pe parcursul primului sezon avem asadar urmatoarele povesti:
- Tara cu mama alcoolica si miraculoasa recuperare;
- povestea de dragoste dintre bill si sookie+ cateva scene de nuditate de vazut( sa nu va speriati de scena cu cimitirul pt ca e singura de acest gen);
- jason si peripetiile lui in cautarea v-ului( cand e penibil, cand e amuzant);
- Sam si incercarile lui de a o cuceri pe sookie si mai apoi pe Tara dupa ce e refuzat de Sookie( m-as indura eu sa-l iau daca tot nu reuseste nimic:)) .

5 comentarii:

Anonim spunea...

mmm interesting daca .Are ideee cineva cum se numeste cartea dupa care este regizat filmul??

Crina spunea...

da...eu stiu: este vorba de seria "vampirii sudului" aparuta la editura Leda( ce tin de editura corint). Primul sezon se inspira dupa primul volum al seriei: "Morti pana la apus" de Charlaine Harris.
:D

Anonim spunea...

cam pe cand va aparea sezonul 2?

Crina spunea...

apare: Vineri, 31 iulie 2009, 23:59

Anonim spunea...

este super tare...am vazut tot sezonul si am kitit primele 5 carti...ai dreptate produke dependenta...eu abia astept cartea a 6a....si sinkera sa fiu cartile nu se compara ku filmul sunt f diferite...orikum mie imi plak ambele..:)