miercuri, 27 august 2008

Fursecul 10

In sfarsit am reusit sa degust si eu un fursec mecanic.
A fost sa fie Fursecul nr 10, " un hibrid intre un cookie si un brownie, plin de ciocolata topita si bucati de ciocolata de mai multe tipuri si de diferite procente de cacao" Salivati? eu am salivat toata ziua cu gandul ca azi voi savura mult ravnitul fursec.
Dupa ce am ratat fursecul 7( da, cel cu matcha) fursecul 10 a compensat din plin pierderea suferita.
Astazi am stat in incita locuintei proprii aproape toata ziua( exceptie dimineata cand am fost la practica) pt ca nu cumva sa ratez "livrarea". Problema e ca pe la 3 m-a furat somnul si am zis ca 1 ora acolo de dormitat dupa-masa nu strica. Asha am dormit pana pe la vreo 5- 5 si ceva, atunci cand a sunat interfonul. In momentul care usa s-a deschis si mama m-a anuntzat ca sunt cautata m-am trezit instantaneu.
Dan e genul de om care iti face o impresie buna de la primele cuvinte pe care le pronunta, reusind sa ma surprinda placut desi n-am vorbit mai mult de 1-2 minute( timp in care s-a prezentat, si-a cerut scuze ca m-a trezit si mi-a inmanat fursecurile). Eu oricum eram foarte bulversata (pentru ca tocmai ma trezisem) dar si foarte nerabdatoare sa gust ce era in pachetel.
Mai are rost sa spun ca nu-mi imaginam cat vor fi de bune? AU fost divine;Ciocolata simtindu-se din plin in fiecare bucatica de fursec.
Mama de cum a vazut fursecurile m-a luat la intrebari: cum se face comanda, de ce nu am comandat mai multe, cine le face, de ce ti le aduce la usa... A trebuit sa-i explic ce e un blog( si spre surprinderea mea chiar stia ceva : "e un fel de jurnal pe internet,nu?" ), sa-i spun toata povestea Fursecului mecanic si nu in ultimul rand sa-i cedez un fursec.:-s Mi-a fost greu dar mi-am zis ca de unde dau poate voi mai primi.



Cam asha a fost si cu Fursecul 10.







p.s.: fursecul din poze nu mai e intreg pentru ca n-am avut rabdare intai sa-l pozeze apoi sa gust din el:-s asa ca am facut invers:D

Niciun comentariu: