miercuri, 20 august 2008

Cercei Hand Made

Eu, o mica obsedata de cercei am ajuns sa cunosc cat de cat majoritatea blogurilor cu cercei hand made. Exista si targuri de accesorii hand made( la Green hours daca intereseaza pe cineva). Dar nu voi vorbi despre bloguri sau targuri ci strict despre cercei. Preferatele mele sunt cele frumos desenate, cu linii precise, eventual din lemn sau dintr-un material care seamana cu plastilina:D
Nu-mi plac penele, sarmele, desenele cretine, cerceii din bile, bilutze sau piele.
Imi plac cerceii cu forma de prajitura, cu oi, cu chestii japoneze, cu fructe, cu fermoare, cu fete zambitoare, cu flori( cateodata) dar si cu mici monstruleti.
Zilele trecute am avut placerea sa descopar un magazin online de cercei+ alte chestii: http://www.breslo.ro/ - aici poti comanda cerceii doriti si daca esti din bucuresti te poti intalni direct cu furnizorul pentru a evita cheltuielile postale.
Modelele preferate de mine( si in acelasi timp detinute..sau pe cale de a le detine):

































de la breslo si nu ultimii:







de la kiki: http://hipy.wordpress.com


2 comentarii:

Cora spunea...

Ajunge sa iti iei prima pereche de de cercei handmade ca sa devii dependenta de ei :P

Anonim spunea...

Hello am si eu o rugaminte daca tot zici k iti plac asa mult cerceii...As vrea sa cumpar de undeva, da nu gasesc niciunde cercei in genul http://pingz.com.sg/product_info.php?products_id=270 ca ii trebuie prietenei mele si as vrea sa ii fac o surpriza. Daca cumva dai peste vreo pereche cu porcusorii aia da'mi te rog un mail la wanksta_boy47@yahoo.com. Ms mult :D