duminică, 27 septembrie 2009

Toamna si serialele 2


Zilele trecute incercam sa numar in gand cate seriale urmaresc in prezent. A fost greu...
De teama sa nu uit pe careva, am intocmit o lista. M-a ingrozit putin rezultatul si timpul rezultat din vizonarea tuturor serialelor, asa ca am hotarat sa va aduc si pe voi la zi cu serialele ce merita urmarite. Va anunt de pe acum ca vor fi o serie de posturi. Nu va speriati sau inhibati. Cititi zilnic pentru a nu fi indecisi atunci cand va veni timpul sa alegeti un serial de vizionat.

Voi incepe cu serialele pentru pustime, primul in lista mea fiind "Gossip Girl".


Stiu ca Valentina nu pierde nici un episod din GG, asa ca nu ii voi strica surpriza in caz ca nu e la zi cu episoadele. Tot ce spun e ca pustii s-au intors, sunt in primul an la NYU si fiecare se face remarcat cum poate. Bine totusi ca nu am avut o reimpacare a cuplului Dan-Serena (chiar imi place noul tip al Serenei) .
Dupa ce am vazut cu Iulia episodul 3, am decis de comun acord ca Nate e bun rau (aici s-ar insera emoticonul care saliveaza:))...



Pe acelasi segment de public se afla si "90210
", marca CW.


Ajunsi la sezonul 2, adolescentii din Beverly Hills au de infruntat alte obstacole...pentru unii mai grele, pentru altii mult mai grele.
Ethan a zburat din serial, Dixon s-a despartit de Silver, iar Annie arata mai oribil ca niciodata. Inteleg ca e distrusa dar totusi. Liam e tot bun, mai ca l-as manca; iar Navid e chiar patetic in episodul 2.
Cu ocazia noului sezon ne este introdus in peisaj un personaj nou: Teddy. Nu, nu e pufos, e doar blond si putin antipatic. Nu m-am decis inca daca imi e simpatic...da semne ca nu.
Comparativ cu alte seriale, 90210 e chiar dragutel, interesant pe alocuri.


Al treilea pe lista este "Melrose Place", spin off al serialului cu acelasi nume.

Eu una nu-mi prea amintesc mare lucru din mai vechiul MP. Stiu ca era difuzat pe protv, ca implica o serie de apartamente si o piscina, si ca era un soi de telenovela.
Nici noul serial nu e departe de a fi o capodopera.
Episodul pilot a fost cam slabut dar a recuperat pe parcurs. Muzica e destul de tare, am auzit la un moment dat si ceva The Killers.
M-a cam enervat Ashlee Simpson, nu prea mi-a parut sa le aiba cu actoria.
Am vazut primele 2 episoade si nu am ramas prea impresionata...am auzit totusi ca episodul 3 e mai bun. Vom vedea.
Restul distributiei ma incanta, mai ales Katie Cassidy, un fel de Samantha Jones in tinerete. Voi se prea poate sa nu o stiti, insa eu am mai vazut-o in Harper`s Island si Supernatural. cam putine personaje comparativ cu varianta veche.
Old

New




"The Beautiful Life", intra in aceeasi oala ca si MP, daca e sa o iau dupa targetul de varsta.

De parca viata modelelor prezinta un interes de ordin actoricesc, televiziunea CW a mizat pe acest lucru dar se pare ca a cam ratat pariul. Dupa numai 2 episoade serialul a fost anulat, datorita ratingului penibil de mic.
Eu am vazut pilotul din plictiseala grava, recurgand la ideea de a vedea si al 2-lea episod, pentru a ma convinge ca nu merita cu adevarat.
Pilotul m-a plictisit, personajele mi s-au parut de-a dreptul neinteresante, hainele bagate in serial mi-au displacut total...pana si asa-zisa intriga m-a facut sa derulez cateva scene.
S-au filmat 7 episoade, insa filmarile au incetat. Nu stiu daca vor fi difuzate si celelalte episoade, sau daca vor aparea pe vreun dvd sau sursa de "privit".

Niciun comentariu: