luni, 7 septembrie 2009

In trend: Playboy de LA


Film de pitzipoance. D'alea cu rochitz dantelat cu volanase, scurt cu vedere la linia dintre fese si pulpe. Oxigenate si machiate prost. Evident cu radacinile nevopsite. D'alea care merg degeaba la film, insotite de indivizi dubiosi, cu tricouri roz, mulate si inscriptii stralucitoare. Mananca popcorn, beau coca-cola. Mai nasol e ca a venit moda nachos in cinematografe. Iar sosul ala de branza pute ingrozitor, de fiecare data ies cu ficatul marit din sala de cinema!

Printre pitzipoance in sala este un zumzet continuu. Se bucura si rad din orice. Si comenteaza inteligent faze din film "fata, vezi ce buci are Ashton Kutcher"? "Da fata, arata bine rau tipu'". Si cocalaru de langa ea stramba din bot. Stramba degeaba, ca Ashton Kutcher arata bine si imbracat si dezbracat pe ecranele mari de cinematograf.

Filmele proaste relaxeaza. Publicul lor in salile de cinema, din Mall este sursa de inspiratie pentru glume pentru cateva luni. Am dormit bine aseara si azi m-am trezit bine-dispusa. Acum ma doare capul de ciuda ca am ales Playboy de LA in loc de Inglorious Basterds. Pe ploaia asta Tarantino nu ma convinge sa ies din casa. Asa ca imi mentin week-end-ul in trend. Mai stie careva filme proaste?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fraza: "Acum ma doare capul de ciuda ca am ales Playboy de LA in loc de Inglorious Basterds." m-a derutat. Deci ti-a placut Playbloy de L.A. pentru ca e usor, de weekend. Te-a linistit, ai dormit bine si te-ai trezit bine-dispusa. Dar totusi te doare capul ca n-ai fost la un film de Tarantino? Nu mai inteleg nimic. Si nu inteleg nici de ce ai dormit atat de linistita dupa ce ti-au urlat in cap cocalarii si pitzipoancele la film... In fine... Poate nu esti tu confuza, poate ca sunt eu obosita... cine stie...

Valentina spunea...

Faptul ca sunt construita din paradoxuri am stiut-o dintotdeauna. Faptul ca ai remarcat si tu acest lucru nu ma incalzeste, nu ma schimba si nici nu ma intereseaza. Vrei un premiu ca ai aflat ceva nou? Cauta-ma, iti ofer guma de mestecat. Cu gust de pepene.