luni, 28 septembrie 2009

Grey`s Anatomy 6x01 &6x02


L-am descoperit in primii ani de studentie si m-am indragostit de el din prima. Unii o numesc dragoste la prima vedere.

"According to Elisabeth Kubler-Ross, when we're dying or have suffered a catastrophic loss,we all move through five distinct stages of grief. We go into denial because the loss is so unthinkable we can't imagine it's true. We become angry with everyone, angry with survivors, angry with ourselves. Then we bargain. We beg. We plead. We offer everything we have, we offer our souls in exchange for just one more day. When the bargaining has failed and the anger is too hard to maintain, we fall into depression, despair, until finally we have to accept that we've done everything we can. We let go. We let go and move into acceptance."

Am ras cu ei, am plans de mai multe ori, ne-au induiosat, ne-au uimit, ne-au facut sa intelegem ce inseamna sa fii medic si ce inseamna sa ai pacienti. AM vazut cele mai spectaculoase cazuri medicale, cele mai complicate operatii , am vazut miracole.
Aseara am reusi sa vad si eu primele 2 episoade ale sezonului 6, in total o ora si 24 d minute.
Am plans…in reprize. Mi-era dor de toti, asa ca dublul episod a compensat din plin.
M-a derutat inmormantarea cu rasetele lor, din moment in moment ma asteptam ca rasul sa se transforme in plans…as fi putut chiar paria.
Cristina a fost pe placul meu, cum medita ea in gura mare la nevoile ei (mai patesc si eu faze d`astea dar incerc pe cat posibil sa le tin pentru mine...uneori imi reuseste). Mi se pare cel mai imprevizibil personaj…sa o tina tot asa.
Alex si Izzie sunt Alex si Izzie. Sper sa ramana Alex si Izzie.
Callie a fost de nota 20. Cum a reactionat in fata sefului, vizibil lezat la auzul cuvantului dinozaur. De ce nu vor oamenii astia sa accepe ca le-a trecut vremea si trebuie sa lase oameni mai tineri si mai talentati sa le ocupe locul? |Daca nu acum, atunci cand? Mi-a mai placut si cum l-a tratat Callie la mercy west; roata se intoarce pana la urma.
Despre Mer si Der ce sa mai spun, mi-a placut discutia lui cu Arizona, cand aceasta i-a spus ca intelege de ce e poreclit mcdreamy.
Altceva…Lexie si Mark- un cuplu pe zi ce trece mai dragut. Chiar eram curioasa cum isi va apara “drepturile”. M-a bufnit putin rasul atunci cand a intrebat-o pe callie cat de lesbiana e pe o scala de la 1 la 10:)) in preajma lui mark eu n-as fi stiut sa raspund ( daca prin absurd mi-ar fi placut tipele).Eehhh…un episod frumos, presarat cu momente ba amuzante, ba lacrimogene…exact asa cum asteptam.

Niciun comentariu: