miercuri, 4 martie 2009

Sambata , Duminca., Luni

Initial am vrut sa merg la "Jocul ielelor" dar din pacate au fost unii mai rapizi ca mine asa ca biletele s-au epuizat pana am ajuns eu sa intreb de ele. M-am ofticat, normal. Aveam de ales intre "Sapte dintr-o lovitura", " Istoria comunismului povestita pentru bolnavii mintal" si "Sambata, duminica, luni". Am incercat sa o conving pe Oana sa mergem la "Istoria comunismului..." dar nu am reusit sub nici o forma. A ramas "Sambata, duminica, luni".

Pe scurt despre piesa:

  • sâmbătă seara Dona Rosa pregăteşte un delicios „ragu”; la masa fiind asteptati membrii familiei, prietenii si vecinii;
  • duminica oamenii decid la masa sa-si spele rufele in familie, totul fulminand cu o criza de gelozie a lui don Peppino;
  • luni vinovatul isi cere iertare de la nevasta si prieteni pentru reactia nefireasca din ziua anterioara, totul reintrand in normal.
A fost o comedie foarte frumoasa, Ileana Stana Ionescu reusind sa smulga cu fiecare iesire din scena cate un ropot de aplauze. AM ras cu pofta si sincer m-as mai duce sa vad o data piesa.
Mi-au placut:Costel Constantin, Matei Alexandru, Ileana-Stana Ionescu, Traian Stănescu, Marius Rizea.
La scena cu copilul si imensul sandwitch nu am putut sa ma opresc din ras, asta desi scena trecuse. Se facea ca ala micu era la regim si se furisase in bucatarie sa manance fara sa-l vada ma-sa. Alegandu-si momentul inoportun apare in camera de zi cu un imens sandwitch. Ma-sa il intreaba: "ce faci!!!!!". El: "mananc!". Ea: "de ce???". El: pentruuu ca mi-ee foameeee!!!" Puteam sa jur ca e porcusorul isteric din bancurile mele preferate.


Morala: să nu va treaca prin cap domnilor sa laudati alta femeie pentru bucatele alese ci sa apreciaţi mâncarea făcută de nevastă; eventual sa o laudati de fata cu cat mai multe persoane.


Niciun comentariu: