miercuri, 4 martie 2009

Putin mister

Confectionate din scoici, agate, coral, onixuri sau alte minerale; cameele sunt sculpturi în relief reprezentand tinere femei cu bucle frumos aranjate.
S-au numarat printre bijuteriile preferate de catre regina Victoria a Marii Britanii, fiind incluse pana si astazi ca accesorii in colectiile designerilor internationali.
Ce e fascinant la o camee ar fi usurinta cu care poate intregi o tinuta aparent banala. O poti purta seara la teatru, la o galerie de artă, intr-o seara speciala. O poţi purta pe palton, rochie, sacou, bluza. Ideal e sa nu mai porti si alte accesorii sau macar sa eviti combinatii dubioase cu alte bijuterii masive.
In cazul meu pasiunea probabil se datoreaza matusii tatalui meu ale carei brose ma fascinau. Acum imi inspira un aer retro inconfundabil dandu-mi sentimentul ca pot fi o printesa moderna plimbandu-ma prin orasul abia atins de primavara.
Pentru cele nonconformiste, gen Gwen Stefani sau Pink , Tarina Tarantino a creat o intreaga colectie cu camee roz impodobite cu cristale Swarowski; insa mie una nu-mi plac. Imi par pentru fetite ce n-au atins pubertatea sau pentru genul de femeie care adora plasticul.
Cum Valentinei nu i-a placut postul anterior cu camee, poate ii schimb parerea cu imaginile de mai jos:)











Niciun comentariu: