miercuri, 20 ianuarie 2010

Up in the air

Dupa cum mi-am promis, aseara am vazut filmul de-l scrisese-i in titlu`. Cum e viata unui individ responsabil de concedierea angajatilor de care o firma vrea sa se descotoroseasca. Bai nene, americanii au oameni responsabili cu chestiile astea:O sa vad si sa nu cred. Nu ca romanul nostru multifunctional :))
Si unde mai pui ca oamenii astia responsabili cu concedierile fac bani grei pe chestia asta si au nspe mii de facilitati. Mai ceva ca oamenii de afaceri potenti.

Georgica a jucat exceptional si pare destul de bun la varsta lui. Scenariul a fost ok, dar totusi eu nu l-as fi premiat la globuri. Parerea mea. Mi-e greu sa cred e cel mai bun scenariu de film de anul asta.

M-a intristat putin finalul si mi-a adus aminte de o veche (poate nu chiar asa veche) discutie despre un tip. Cand reusise omul sa se deschida, sa creada ca a gasit femeia ideala, poate chiar sa ii fuga gandul la casatorie...primeste lovitura de gratie. Si ce lovitura...

Probabil (ma gandeam eu asa) ca ii va fi foarte greu data viitoare sa lege o relatie, asta daca va mai incerca. Conceptia mea - timpul le vindeca pe toate.

Cat despre faza cu atinsul obiectivului propus (faza cu nspele mii de mile parcurse cu avionul) a fost ceva atat de credibil incat mai sa scap un of. Dorintele noastre par sa se realizeze in situatiile cele mai de kkt ale vietii. Mai poti numi bucurie o situatie de genul asta?

La ce e buna o dorinta indeplinita prea tarziu sau o dorinta implinita de al carui triumf sa nu te poti bucura cu nimeni?

Trist domne, trist. SI totusi a fost un film bun. Recomand.

Diseara sau maine bag :"The blind side", am auzit ca ar fi mai bun ca asta. vedem.

SI sa nu uit si de filmul cu Georgica si ucisul caprei cu privirea. Ala poate fi ori f prost, ori acceptabil (ma indoiesc profund sa fie f bun).

Tot pe lista de vazut se afla si The Hurt Locker’s.


Sa nu uit - la faza cu rucsacul voi ce ati salva? (pt cei ce nu au vazut filmul - intr-un rucsac sunt toate bunurile voastre- haine, poze, mese, dulapuri...)

Niciun comentariu: