luni, 18 ianuarie 2010

Fenomenul Pitesti




Multi ani n-am avut curaj sa citesc aceasta carte. Vizita la Memorialul victimelor si rezistentei anticomuniste de la Sighet m-a convins ca a venit momentul. Virgil Ierunca povesteste in Fenomenul Pitesti un moment prea putin discutat din istoria romanilor. Inchisorile comuniste, un subiect demn de filme de groaza. Am plans citind si nu mi-a venit sa cred ce hal de animale traiesc printre noi... Pentru ca istoria nu poate fi schimbata, cartea asta e obligatoriu s-o cititi. E singul mod in care ne putem arata recunostiinta pentru niste oameni cu idealuri care au suferit nevinovati. Pentru ca, dupa stiinta mea nimeni nu a fost condamnat pentru crimele comunismului.


De cand am terminat cartea caut pe net, prin ziare si intreb oamenii: ce s-a intamplat cu fostii securisti? Cine a platit ororile facute de comunisti in aceasta tara???

2 comentarii:

danny spunea...

take a look here -> GENOCIDUL SUFLETELOR, cu tot felu de marturii, http://www.youtube.com/user/DanCalinescu

Valentina spunea...

multumesc