marți, 5 ianuarie 2010

Ai carte, ai parte

Nu am sa inteleg niciodata de ce unora nu le place sa citeasca. Ma depaseste complet acest aspect al ignorantei tampe zis in gura mare de atat de multi oameni.
Declar razboi celor care nu au citit mai mult de o carte - doua in viata lor.

Din punctul meu de vedere numai gandul ca am reusit sa pun mana pe o carte dorita de ceva vreme, timpul petrecut impreuna cu ea... noi doua la lumina becului...e ceva ce filmul nu va reusi niciodata sa-mi ofere.


Se stabileste parca un soi de legatura cu autorul in momentul in care iti dai seama de genialitatea scrierii lui. Ai striga in gura mare daca ai putea, insa parca descoperirea facuta nu merita impartasita cu atat de multa lume.


Sunt carti pe care simti ca le tradezi daca citesti ceva a doua zi, sunt carti ce se lipesc de memoria si sufletul tau, dar si carti pe care nu le-ai imprumuta nici celui mai apropiat prieten, de frica sa nu pateasca ceva.


Cand voi fi mare voi avea o biblioteca mare mare, mai mare decat a ta...


P.s.: mi-as dori sa fie tradusa "Kitchen confidential" a lui Anthony Bourdain, asa ca voi incerca sa bat de trei ori din pantofi, in caz ca merge. Daca nu...probabil mi-o voi cumpara in engleza, dar asta dupa ce o citeste "cineva" (am vz ca e pe lista cuiva de citit;) si ma asigura ca merita citita ( am oroarea sa citesc in engleza:-s).

Niciun comentariu: