miercuri, 30 decembrie 2009

Rezumat 2009


A cam venit timpul sa tragem linie. Trist? Probabil, eu de unde sa stiu. Facusem candva un calcul si ajunsesem la concluzia ca daca o mai duc minim 30 de ani de acum mie imi ajunge. De ce sa doresc o batranete cu dementa sau alte boli gen, cand pot fi fericita pana la un anumit punct? In teorie suna bine.

Bai nene si mai e putin pana la sfarsitul anului si eu iar simt ca n-am facut aproape nimic. Bine, cate ceva am facut pentru ca nu ma lasa nimeni sa lenevesc continuu, insa am asa un sentiment de neimplinire. Poate la anu.

Sa recapitulam:

- de citit anu` asta am lasat-o mai moale, am trecut pe genu fantasy&sf si nush cat de ok e. atat timp cat ma si destind in acelasi timp eu spun ca e ok.

- filme am vazut cat sa-mi ajunga, cu ocazia asta am facut si un coltisor special pt ele (link).

- serialele au inceput dominatia lor asupra filmelor. momentan urmaresc cam 13 seriale...stiu, nu-s intreaga la mansarda,

- mi-a trecut obsesia cu cameele;

- paradoxal anul asta nu mi-am luat mai mult de 5 perechi de cercei, cred ( e posibil sa fie mai multe si sa nu-mi dau eu seama) ca am scapat de o manie. sper sa se intoarca la anu`

- am reusit performata sa nu citesc nici un japonez (am inceput vreo 3 romane insa);
- am fost la B`est fest si chiar a fost rupere. Mi-a placut la nebunie Ferdinandzii si astept cu nerabdare anul viitor.

- am fost la primul concert Alexandrina si chiar mi-a placut, noroc de lansare si cativa oameni dispusi in a merge cu mine.

- consider ca am fost la mai multe vernisaje decat m-as fi dus in mod normal, poate chiar am cumulat si pentru la anu`,

- am fost si la schmb de filme si fu ok, dar la Placebo fu si mai ok, avand in vedere ca a fost o chestie neplanificata (ms Val).

- pe lista chestii de carti - am fost la Bookfest si Gaudeamus. Cartile sper sa-mi ajunga 2 ani, daca e sa ma iau dupa ritmul in care le citesc;

- m-am indragostit de Peter Krause, apoi de Alexander Skarsgard... o fi ceva in aer,


Niciun comentariu: