luni, 17 august 2009

Mangaieri straine - filmul











Am terminat de vazut ecranizarea romanului Mangaieri straine. Idiot film si plictisitor. Urmareste firul romanului indeaproape, ilustreaza pana in cele mai mici detalii descrierile lui McEwan. O bila alba pentru scenarist! Singura neconcordanta intre film si carte mi s-a parut asa-zisa frumusete a lui Collin. Cheia romanului! Frumusete care trezeste cele mai ciudate si mai puternice sentimente in oameni. Ar fi trebuit ales un actor irezistibil, genul de barbat care te lasa fara cuvinte. In schimb, regizorul a ales in nasos, cu umerii ingusti si fara pic de expresivitate. Mi-au placut cateva imagini si lumini din film, dar cam atat. Nu sunt in stare sa-mi dau seama daca mi-am pierdut doua ore sau nu cu filmul asta... cred ca mi-e somn. :)








Niciun comentariu: