sâmbătă, 29 august 2009

Fii alaturi de muzeu la festivalul AD fel

Dragii nostri,
ne-am bucura mult daca in saptamana care urmeaza ati avea timp si energie sa ne ajutati la o promovare mai inedita a Muzeului, in cadrul festivalului de publicitate neconventionala ADfel (a 4a editie), care se va desfasura pe terasa LA MOTOARE in perioada 31 august-6 septembrie. Cea de-a doua zi a festivalului se afla sub deviza Ziua culturala ADfel si este dedicata brand-urilor non-comerciale (organizatii culturale si ONG-uri de mediu).
Anyway, mai multe detalii despre eveniment aveti in descrierea de mai jos.
Muzeul nostru a pregatit, special pentru acest eveniment, o cartolina mai altfel :-), care trebuie privita prin ochelari rosii pentru a putea vedea imaginea-supriza. Pe scurt, am avea nevoie de ajutorul vostru pentru a convinge oamenii sa se lase incantati de cartolina MNAR.
Esentiala ar fi ziua de marti, 1 septembrie, intervalul 16.00-22.00 (propunem 2 secvente, 16.00-19.00 si 19.00-22.00), dar importante sunt si zilele urmatoare ale festivalului, intervalul 17.00-20.00.

***
Intre 31 august si 6 septembrie va avea loc cea de-a patra editie a festivalului de publicitate neconventionala ADfel, evenimentul dedicat creativitatii si neconventionalului in promovarea brandurilor pe care le intalnim zi de zi sau pe care le iubim.

Cea de-a doua zi din cadrul festivalului va fi dedicata executiilor neconventionale din partea brandurilor non-comerciale, adica cele realizate de institutiile culturale si de ONG-urile de mediu. Sub deviza “Ziua culturala ADfel”, vom asista la o impresionanta desfasurare de forte din partea acestora, incepand cu ora 16.00 pe terasa La Motoare.

Va asteptam deci pe 1 septembrie alaturi de noi la ADfel!

Despre ADfelADfel este primul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN. Ajuns la a patra editie in 2009, evenimentul isi propune ca in fiecare an, timp de o saptamana, sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori.

Niciun comentariu: