miercuri, 21 ianuarie 2009

Best film fest

Din 23 ianuarie vom avea ocazia sa revedem cele mai bune filme ale anului trecut. Evenimentul tine o saptamana si se desfasoara la Cinema Studio.
Conform topurilor criticilor de film si ale jurnalistilor de specialitate din Romania; cele mai bune filme ale anului 2008 ar fi:

1.There will be blood / Va curge sange;
2. No country for Old Men / Nu exista tara pentru batrani;
3. Entre les murs / In clasa;
4. Paranoid Park;
5. I served the King of England / In slujba regelui Angliei;
6. Wall-E;
7. The diving bell and the butterfly / Scafandrul si fluturele;
8. Auf der Anderen Seite / De partea cealalta;
9. Persepolis;
10.Atonement/ Remuscarea


Eu am vazut dintre cele de mai sus : Wall-e si Atonement. Am multe de recuperat:-s Incerc sa fac tot posibilul sa vad: I served the king of england( am mai vazut un film in gen si mi-a placut) si Entres les murs.

Niciun comentariu: