marți, 17 august 2010

Papergirl

Sambata trecuta am dat o raita pe Matasari. Dupa ce am reusit sa trecem de tigani, caini plus cateva probleme de orientare am nimerit locatia cautata.
Proiectul Papergirl a aparut initial la Berlin, insa a fost preluat si in Albany-NY, San Francisco, Cape Town, Portland, Charlotte, Sao Paulo si Northampton. Desfasurarea proiectului se face in 3 etape - strangerea lucrarilor, expozitia si distribuirea lucrarilor.
Timp de 6 luni s-au strans lucrari de la peste 80 de artisti, iar pe 14 august s-a deschis expozitia. Durata acesteia va fi de 2 saptamani, de pe 14 august pana pe 30 august.
Ultima etapa consta in distribuirea rolelor cu lucrari prin oras, iar dupa eveniment doritorii sunt invitati la o petrecere.
La expozitie lumea parea foarte prietenoasa, rasfatandu-ne cu briose vanilate sau ciocolatii, iar la intrare se puteau cumpara chiar si tricouri, la 17 lei.
A fost o experienta placuta.
N-am reusit sa facem niste poze mai de ansamblu (din comoditate), asa ca am pozat ce ne-a placut.






Niciun comentariu: