miercuri, 8 septembrie 2010

Despre nimic...iar


Cum pe aici cam bate vantul mi-am rupt 5 minute din vesnica leneveala si am decis ca e cazul sa mai tastez putin si pe aici. De ce? Pai vin cu o recomandare pt cinema- Step Up 3D. Eu am avut ghinionul sa nu ma bucur pe deplin de experienta 3D pt ca mi-am uitat ochelarii de vedere acasa, insa am reusit sa ma adaptez cat de cat.
Cu ocazia filmului am dat si peste o melodie destul de ritmata, care zic eu, ar merge f bine si la sala.
Dar cu mult inaintea filmului au fost briosele. Am descoperit ca briosele cu afine nu sunt atat de greu de preparat, iar rezultatul e pur si simplu delicios. Am incercat reteta de la Lavinia.
Asta dupa ce m-am chinuit sa fac fac reteta cu naut, un adevarat dezastru.

La capitolul citit pot sa va recomand cateva articole interesante despre guta, dar banui ca nu e nimeni pasionat, asa ca trecem peste acest aspect.
Postul viitor va fi destul de colorat pentru ca am de gand sa fac o miniserie cu zilele ramase din vacanta, cu poze. Daca iese ceva vom vedea.
Momentan ma bucur de unghiile mele albastre, de inghetata cookies(un fel de mix inghetata si biscuiti) si dvd-urile primite (o mare mare surpriza de altfel).

Niciun comentariu: