sâmbătă, 10 aprilie 2010

Pedantul in bucatarie


E adevarat ca in ultima vreme nu am simtit nici o dorinta de a vizita bucataria. De sarbatori mama e cea care se ocupa cu prepararea/cumpararea deliciilor culinare. Drept urmare eu m-am pus pe citit si am terminat in sfarsit o cartulie cumparata cu Gaudeamusu` (are putine pagini, dar de fiecare data uitam de ea).

Nu ma asteptam la o carte de bucate, insa nici dezamagita n-am ramas. Observatiile privind gatitul si toate detaliile necesare au reusit sa ma binedispuna si sa ma faca sa trec mai usor peste propriile dezastre culinare.

Vina e a celor ce scot carti de bucate si nu sunt in stare sa anticipeze eventualele probleme pe care un nou-venit in tainele bucatariei le poate intampina.

Recunosc ca nu am apelat niciodata la o carte de bucate si ca m-am lasat amagita de pozele frumoase cu prajituri, prajituri care nu ies niciodata asa. Si eu sufar cand nu-mi iese o reteta, stiind ca am urmat intocmai pasii recomandati.

E o lectura placuta si pentru amatorii de vizitat bucataria, dar si pentru cei care sunt numai degustatori.
Pedantul e un tip putin dus, insa pe parcurs am inceput sa-l inteleg si chiar sa-i dau dreptate.

Unde mai punem ca Barnes e un mic geniu.

Niciun comentariu: