marți, 6 aprilie 2010

guess who's back

Aproape am abandonat blog-ul. Se apropie doi ani de cand scriam constant impreuna cu prietena mea Crina despre choses bien aimes. J Am adunat pe aici zeci de carti, filme, seriale, expozitii, opere de arta etc recenzate intr-un stil haotic, in fuctie de stare si chef. Si mi-e ciuda ca in 2010 am trecut atat de rar pe blog… Cred ca timpul a inceput sa se scurteze. Ma dedic job-ului, incerc sa ma ocup si de master plus diversele activitati culturale, must-uri in agenda sau simply work stuff, fac tot posibilul sa nu-mi neglijez chiar toti prietenii... Asta imi ocupa tot timpul. Sper ca dupa dizertatie sa am mai mult timp si sa revin pe blog ca in vremurile bune! Si promit sa incerc sa apar macar o data pe luna cu un mic semn de viata!



Hristos a Inviat!

Niciun comentariu: