joi, 18 februarie 2010

Circul ororilor - Filmul


Intr-o seara fara chef de toceala n-am rezistat tentatiei si m-am apucat de fizionat si filmul.
Acum, in alta seara fara chef de toceala (cica sunt in pauza da de fapt am o scarba de invatat de nu ma vad) va spun cateva cuvinte despre ecranizarea faimoasei (la ea acasa) serii de romane vampiricesti.
M-au cam prostit filmele astea cu vampiri, n-am ce zice. Daca la New Moon am adormit de doua ori, asta parca nu a fost asa prost. Adevarul e ca se putea si mai rau.
Steve pare pampalaul pampalailor, iar ca vampir e de o penibilitate si mai mare. Ma asteptam la un tip mai bine facut, eventual chiar plinut. Transformarea lui m-a luat total prin surprindere....
Crepsley a mai salvat din film, de fapt el a si fost motivul pentru care m-am uitat pana la capat. Actorul a reusit sa faca personajul exact ca in carte, chestia care m-a incantat peste masura.
Madame Truska (femeia cu barba) e chiar opusul a ce mi-am imaginat (tipa era blonda si buna, iar aici e Salma neagra si paroasa...bleah), iar concubinajul ei cu vampirul cred ca a fost bagat pentru a baga si ea doua replici in film. Nu prea am inteles ce isi tot dadea aere de prevazatoare, avand in vedere ca n-a prezis nimic.
Luptele dintre vampiri au fost pur si simplu PENIBILE, cu efecte de tot rahatul, cred ca am si cascat de vreo 2 ori sau am derulat rapid.
Cirque de freak e chiar misto, pana la faza baiatului sarpe, pe ideea ca tre sa fie si un personaj "negativ" pampalau. Si femeia maimuta ce pana mea era pe acolo? Spalatoreasa, femeie de serbici?
Au fost totusi cateva faza destul de faine, pentru astia de au citit cartea:
- momentul in care il omoara pe Darren;
- gluma vampirului la faza cu liliecii;
- doamna Octa pe Steve :D
- anumite dialoguri.
Cliseele au fost la mama lor, n-au venit cu nimic nou, de fapt nici nu stiu de ce m-am uitat...
Pentru amatorii de filme cu vampiri il recomand in lipsa de altceva.
Acuma astept sa vad Wolfman, alta balarie, mai mult ca sigur. In weekend sper sa citesc si "Trezirea" din saga "Jurnalele Vampirilor", asa de destindere.

Niciun comentariu: