sâmbătă, 27 iunie 2009

Despre Placebo


Sunt f obosita asa ca daca voi omite ceva, probabil am uitat complet.
Sa incepem: Duminica trecuta(tin perfect minte, pt ca luni am avut examen) am primit un sms gen: mergi la Placebo? Hmm..sa invatz, sa merg la Placebo; ce puteam alege oare? clar nu aveam sa invat in timp ce la romexpo era concert. Asadar, pe la 6-7 am luat-o in directia romexpo. Nu sunt fana Placebo in sensul ca as pretinde sa stiu toate melodiile lor, versurile, videoclipuri sau mai stiu eu ce. Stiam doar ca fac un live de exceptie si probabil as fi regretat ca nu m-am dus( incerc in viata sa nu am prea multe regrete, desi regret ca nu am fost la concertul Muse). Singura melodie care imi rasuna in minte era "Every You Every Me" (mi s-a facut dor de Cruel Intentions-poate o a-l revad weekendu asta, daca mai merge cd-ul=))), asa ca speram sa fie cantata la un moment dat. Au cantat-o si in momentul ala eu am fost un bulgare de fericire pret de cateva minute. Mi-a placut si restul concertului, mi-a placut si ca nu ne-am inghesuit, plus ca am vazut cateva fete cunoscute.
Nu m-a deranjat prea tare intarzierea de la inceput, pentru ca restul a meritat. Alta chestie: se pare ca la noi fumatul pe scena nu e o problema, fapt pt care am fost apreciati si ridicati la rangul de fucking amazing:)) Brian Molko a fost destul de zambaret si parca ma facea si pe mine sa zambesc uneori.
Organizarea a fost buna, oamenii civilizati, nu se fataiau prea mult si nu se inghesuiau, bautura cola si bere la 5 ron, popcorn pt unii amatori, wc-uri destule, niste chestii de puteai sa te speli pe maini dupa, fete cu promotii kent...totu` ok.
As mai scrie dar ce ar mai fi de spus...trebuia sa fiti acolo, sa vedeti atmosfera, sa va bucurati de muzica, sa va bucurati de oamenii care formeaza formatia, sa fumati in acelasi timp cu Molko, sa va miscati in ritmul vostru, sa plecati cu zambetul pe buze in alta locatie unde sa vorbiti tot despre Placebo.

Niciun comentariu: