miercuri, 10 septembrie 2008

Frumusete Naturala

Pentru unele dintre noi nu e asa mare tragedie daca nu am avut timp sa ne dam cu tot felul de produse cosmetice pentru a ne ascunde imperfectiunile si evidentia trasaturile placute ale fetei. Acelea sunt persoanele inzestrate cu o frumusete naturala pe care e pacat sa o strice incarcand tenul cu fel si fel de fonduri de ten cu putere mare de acoperire sau cu farduri stridente si neplacute vazului.

In viziunea lui Gabriel Hennessey ar exista 25 de astfel de frumuseti: Ramona Badescu, Monica Barladeanu, Andreea Berecleanu, Alina Borcoteci, Mihaela Bilic, Malvina Cervenschi, Nadia Comaneci, Cristiana Copos, Laura Cosoi, Andreea Esca, Mihaela Geoana, Simona Gherghe, Angela Gheorghiu, Ileana Lazariuc, Anamaria Marinca, Amalia Nastase, Liana Patras, Adela Popescu, Alina Puscau, Crina Semciuc, Allesandra Stoicescu, Lavinia Sandru, Camelia Sucu, Meda Victor si Roxana Voloseniuc. De ce spun " ar exista" ? pentru ca eu nu prea vad in unele cine stie ce frumusete ci doar figuri intens mediatizate.

Fotografiile respectivelor sunt adunat intr-o expozitie cu scop umanitar; incepand din 8 septembrie( luni) la Biblioteca Centrala Universitara.
Prin unele ziare umbla zvonul ca au acceptat sa pozeze fara machiaj iar prin altele ca au fost machiate discret( probabil cu un fond de ten transparent sau o crema matifianta si cu un posibil rimel).
Expozitia se va incheia pe 18 septembrie cu o licitatie pentru portretele expuse. Fondurile stranse vor fi donate Fundatiei Renasterea si folosite in cadrul Campaniei de Informare din cadrul Programului de Prevenire si Depistare Precoce a Cancerului de San si a celui de Col Uterin.

Fotografiile pot fi admirate la BCU sala “Carol I”, ore de vizitare luni-vineri 12.00 – 20.00, sambata 10.00 – 18.00, duminica 10.00 – 16.00.
Sper sa ajung si eu pana pe 18 desi din ce am vazut la tv nu am reusit sa-mi fac o impresie.
p.s.: ma intrebam totusi de ce nu a fost inclusa si Andreea Raicu in lista fotografiatelor insa am gasit poza de mai sus si mi-am raspns singura( plus ca o tipa cu o alunita exact in varful nasului nu cred ca e chiar asa frumoasa- dar pt asta exista fondul de ten).

Niciun comentariu: