duminică, 28 septembrie 2008

Dincolo de America

Ca orice iubitoare de film romanesc( chiar si prost uneori) n-am putut refuza invitatia de a merge la un film despre care stiam ca e cu Daniela Nane si ca are premiera la cinema Studio. M-am strambat putin cand am auzit de Studio( nu e tocmai un cinema "confortabil") dar m-am gandit ca mai bine sa regret ca am mers decat sa ma gandesc cum ar fi fost.
La mult-trambitata lansare a filmului a lipsit insa Serban Ionescu dar au compensat Daniela Nane si tanarul Mihai Stanescu( probabil e mai batran ca mine dar in ale actoriei e tanar).
Povestea filmului nu mi s-a parut cine stie ce capodopera dar mi-au placut micile momente inserate care au facut deliciul tuturor. De la scena in care tanarul zidar ii face scriitoarei o carare din caramizi pana la penibila scena din biblioteca( da, aia in care ei si-o trag); pot spune ca am urmarit cu interes toate cele 110 minute.

Probabil ca unii il vor considera un film prost; probabil ca e. Nu va voi indemna sa va duceti sa vedeti un film prost,nu? Voi argumenta insa de ce merita sa pierzi aproape 2 ore din viata cu un el:

-Daniela Nane arata mai bine ca niciodata in postura de scriitoare nedreptatita + ca sunt cateva scene in care isi mai dezveleste din goliciune;
- afli de ce s-a sinucis marinarul:)))
- il vezi pe Mihai Stanescu si pe marele ecrane( asta daca ai fost fan Numai iubirea=))); dandu-se cu capul de un zid de cărămidă.


Filmul a fost realizat dupa un scenariu al scriitorului Eugen Serbanescu, avand la baza romanul acestuia "Dincolo de Groenlanda"; si a fost deja prezentat publicului bucurestean in iunie, la deschiderea unui festival de film romanesc in Parcul National.




Niciun comentariu: