luni, 22 noiembrie 2010

Castigatorii Jurnalele Vampirilor si Fortele Raului Absolut

Cum maine nu am timp sa aleg castigatorii, am trecut azi la treaba si am numarat comentariile. Le multumesc inca de pe acum participantilor pentru cuvintele frumoase (chiar daca unii au mai luat-o pe campii:) Va asigur ca toate comentariile au fost citite, insa din pacate au fost 5 persoane care fie au uitat, fie au sarit peste partea cu regulamentul, nelasand nici o adresa de mail. Acestia au fost: missyV, eirene, blogul meu, vanila, cristina.stoian. Imi pare rau, poate data viitoare veti fi mai atenti la detalii.

Asadar participantii au fost:

  1. byakugandida
  2. Alexandra - Eleonora
  3. AnnA
  4. Andulika Guapo
  5. ama88
  6. K3krops
  7. simple.touches33
  8. denisa1999
  9. Beibiii' love
  10. lyqrycy2007
  11. pedrosinho
  12. Naaaty
  13. Antofie
  14. ZuZu
  15. rocsy
  16. copilu rebel
  17. Crisa
  18. pankaru_ass
  19. Monica
  20. Cristinutza
  21. DeUtS
  22. sandra.
  23. Catalin
  24. Eve
  25. alin
  26. **Roxana**
  27. Cristiiii
  28. iulyaa
  29. DEea
  30. cristina.stoian -...
  31. Andrada
  32. lumi27
  33. magykhurin
  34. TheKiller
  35. qst_sn_io_emma
Majoritatea au optat pentru Jurnalele Vampirilor, insa mi-a fost foarte greu sa aleg cel mai frumos comentariu, asa ca am lasat random.org sa alege pana la urma castigatorii.

Primul castigatorul ales de random-org a a optat pentru volumul Fortele Raului Absolut, asa ca ei ii revine aceasta carte :) Felicitari Eve ;)

CEl de-al doilea castigator este K3krops, el castigand volumul mult dorit din Jurnalele Vampirilor. Sper sa fie un cadou frumos pentru surioara ;)

V-am trimis mail fiecaruia, urmand a stabili modalitatea de livrare.

Felicitari castigatorilor, iar cei care n-au castigat sa mai treaca pe aici pentru ca vor urma si alte concursuri. Poate pregatim unul chiar luna viitoare :)

Niciun comentariu: