sâmbătă, 1 mai 2010

Inainte de 1 Mai

Vine 1 mai, ce sa zic. Nu aveam nevoie de o zi speciala pentru a lenevi. Asta pot sa o fac si fara o scuza "oficiala". Mi-am facut cateva planuri, sper totusi sa fie frumos maine si sa nu cad si sa-mi rup hainele :)) Mai multe detalii dupa weekend :D
In alta ordine de idei n-am prea facut mare lucru de cand n-am mai scris pe aici. Am avut alt examen (Toxicologie) la care grilele au fost cam aiurea si chiar sper sa nu o fi dat in bara prea tare. Am ajuns la concluzia ca la examenele pentru care te stresezi prea tare rezultatul nu e unul foarte bun. In schimb daca nu ma stresez iar nu e bine pentru ca o dau intr-o lenevita cronica si ajung sa regret. Oricum o dau tot nu e bine. Si cand ma gandesc ca peste o saptamana iar am examen simt ca timpul meu liber s-a dus iar naibii. Inceputurile de stagii imi mai permit sa nu ma stresez si sa pierd vremea. Mai am doua stagii si gata anul. OMG! nici nu vreau sa ma gandesc...

Intre timp am uitat sa scriu si despre expozitia domnului Tara, la care am asistat acum 1 saptamana -2 (nu mai stiu exact). Evident ca privirea mi-a fost atrasa de plansele de anatomie, vizibil schimbate cu maker sau vopseluri. Imbinarea decupajelor (sper ca asta erau) cu linii groase de marker si vopsea metodic scursa pe marginea planselor a dus la furnizarea de material pentru o noua expozitie. O expozitie in care femei brunete, iesite din creion, acompaniate de tigari, pahare de vin, telefoane si alte gadgeturi cotidiene, ne privesc suspect , cu o oarecare neincredere. Nu indraznim sa le judecam pentru ca si noi avem viciile noastre si chiar nu avem ce comenta. Le admiram fugar si le revedem cu ocazia altei expozitii, ocazie cu care le apreciem mai mult. Sa fiu sincera mi-a placut.

Niciun comentariu: