marți, 23 martie 2010

Eyes of Mars

Am ascultat-o pe guerilla si mi-a cam placut. Mi-au zburat gandurile spre ziua mea si mi-am dat seama ca n-am avut niciodata curajul sa sugerez un anumit cadou, din principiu. Am apreciat fiecare cadou, desi majoritatea au fost neinspirate si nu le-am folosit niciodata. Asta sa spuna multe despre mine? Nu sunt atat de usor de ghicit sau nu reprezinta suficienta importanta alegerea unui cadou, pe principiul intentia conteaza.

Asadar ieri in timp ce ascultam melodia mi-am facut o lista cu ce mi-ar face placere sa primesc. M-am simtit ca pe vremea cand ii faceam lista lui Mos Craciun :D

1. ultimul numar din revista Otaku;

2. cosmetice cu miros de prajituri;

3. cercei;

4. romane cu vampiri :))

5. bilet la teatru sau la film.

Hai ca nu sunt pretentioasa :))

Niciun comentariu: