vineri, 7 ianuarie 2011

A fi ocupat este legitimația omului modern

© Suzana Dan -Barbie, the one eaten by the dogs and wept by the dwarfs / 2010 / installation / det..


Am găsit la un moment dat un articol pe blogul lui Adrian Ciubotariu care m-a frustrat. Profund. Pentru că m-am născut sub stigmatul contemporaneității agitate și m-am prins într-un ritm accelerat, mult prea rapid ca să pot să mai controlez direcții sau să stabilesc priorități. Asist cum filmul vieții mele se derulează pe fast-foward, prietenii rămân undeva departe, în urmă. Romanele, filme,terasele… timpul liber: totul a rămas într-o ceață îndepărtată de care îmi amintesc cu plăcere când mă uit la poze pe facebook. Și am senzația că sunt un om liber, un om care și-a ales singur drumul în viața și acum pur și simplu îl urmează. Just. Încotro? Unde s-a ascuns timpul?

Niciun comentariu: